וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה חובקת עולם: כ-100 מיליון צפיות לסטורי של אווה

2.5.2019 / 10:31

אפילו הבית הלבן שיתף: הסטורי של אווה הפך לאחד מעמודי האינסטגרם הישראלים הפופולריים ביותר, ואולי הראשון שזכה לכמות עוקבים כה גבוה בתוך שעות ספורות. כעת המספרים נחשפים וההצלחה של פרויקט ההנצחה החדשני חובקת עולם

View this post on Instagram

Eva.Stories Official Trailer

A post shared by Eva (@eva.stories) on

בשבועות האחרונים נתלו בנתיבי איילון ועל עזריאלי כרזות המפנות לסטורי של אווה, פרויקט ייחודי שמתעד ומנגיש את כל נושא השואה בדרך צעירה יותר: באמצעות האינסטגרם. הפרויקט מבוסס על סיפור אמיתי, אווה היימן הייתה נערה בת 13 כשהנאצים פלשו להונגריה ב-1944. במשך כל אותה התקופה, ניהלה יומן ובו תיעדה את חייה והיום (רביעי) יומנה ייחשף לראשונה בהפקת אינסטגרם ייחודית שכוללת צילומים משוחזרים, שחקנים ומאות ניצבים. הסרט שאורכו כ-70 דקות, חולק לקטעים באינסטגרם ועולה בהדרגה, החל מיום רביעי בשעה 16:00 עד לצאת יום השואה.

כעת המספרים נחשפים: ב-14 שעות האחרונות צפו בסטורי של אווה כ-100 מיליון אנשים. כ-3 מיליון ישראלים נכנסו לפרופיל של אווה ומעל ל-50 אחוזים מקהל היעד אליו כיוון הפרויקט: צעירים גילאי 13 עד 30 בישראל - עוקבים אחרי הסטורי של אווה. המונח Eva Story Instagram שלא היה קיים עד לפני שבועיים וחצי, מניב מעל 200 מיליון תוצאות חיפוש בגוגל. המיזם זכה לסיקור תקשורתי חובק עולם וסוקר במעל ל-50 מדינות.

אינופגרפיקה אווה. דורון שיינר, עיבוד תמונה
הצלחה חובקת עולם לסטורי של אווה. סרט באורך של 70 דקות שחולק לסטוריז./עיבוד תמונה, דורון שיינר

פרויקט "הסטורי של אווה", יצא לדרך בהובלתו של איש ההיי-טק והמדיה מתי כוכבי ובתו. ביחד, עברו על מספר יומנים והתחברו ליומנה של אווה, עד שבסוף טסו לאוקראינה כדי להפיק את הפרויקט שצולם כולו באייפון. "אווה רצתה להיות צלמת עיתונות בלונדון, אז רצינו להגשים את חלומה 75 שנה אחרי שהתנפץ בן רגע", מסכם מתי כוכבי. "תרגמנו את יומנה לצילומי וידיאו, נתנו לה סמארטפון במקום מצלמה, פרסמנו את כתביה באינסטגרם במקום בעיתון והבאנו את סיפורה תחילה לישראל ובהמשך גם ללונדון ולשאר העולם". מיליונים ברחבי העולם יוכלו לעקוב ולחוות את חייה של אווה היימן במלחמת העולם השנייה, עד לשילוחה למחנה ההשמדה אושוויץ. עוד בשעות האחרונות מספר העוקבים עולה בקצב מסחרר ומתקרב לחצי מיליון עוקבים. על זה גם אחראים מחלקת הדיגיטל של הבית הלבן, שאף שיתפו את הטריילר והפנו לעמוד באינסטגרם של אווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully