וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מתעדכנת: איכות שמע כמו בקולנוע

2.5.2019 / 10:50

נטפליקס הודיעה כי תשפר את איכות השמע בפלטפורמה. עוד סיפרה כי Stranger Things 2 הייתה הסדרה הראשונה שזכתה לאיכות שמע משופרת, בעקבות קושי בהעברת המתרחש לטלוויזיה בסלון. בעבר בחנה את השינוי בצירוף עליית מחירים, אך נראה שהשיפור יהיה בחינם

stranger things. צילום מסך
Stranger Things: הסדרה הראשונה שזכתה לאיכות שמע משופרת./צילום מסך

נטפליקס מודיעה על תכונה חדשה: האזנה לסדרות וסרטים כמו בקולנוע. כעת, איכות השמע בנטפליקס תשתפר בצורה משמעותית. איכות השמע תהיה באיכות קרובה יותר למה שהיוצרים שומעים באולפן, לכן ניתן יהיה להאזין ולהבחין בכל צליל קטן, מה שיעשיר את החוויה ויעצים אותה. איכות השמע הגבוהה עשויה גם לגבות מחיר: מהירות האינטרנט שלכם. ככל שהאיכות גבוהה יותר, כך גם הקובץ גדול יותר. עם זאת, נטפליקס תבצע התאמות כך שכל סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה או סטרימר ידע לספק את השמע הטוב ביותר, בהתאם ליכולות האינטרנט, בדומה למה שמתבצע כיום גם בווידאו.

בנטפליקס מסבירים שבסוף 2017, בעוד שצפו ב-Stranger Things 2, האחים דופר צפו בסדרה בטלוויזיה שלהם בסלון, מתוך ניסיון כדי להבין איך הצופה חווה את זה. בשלב מסויים, הבחינו האחים במרדף מכוניות שאיכות השמע לא הייתה זהה בין הסטודיו לבין האודיו מהטלוויזיה. למרבה המזל, בנטפליקס יכלו לספק איכות שמע גבוהה יותר עבור StrangerThings 2, ומאז דיווחו כי הם עובדים על עדכון שישפר את איכות השמע בכל התכנים.

המסלול החדש של נטפליקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ביולי 2018 בחנה נטפליקס את איכות השמע המשופרת עם ניסוי שמייקר את המחירים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

ביולי 2018 דיווחנו על כך שבנטפליקס מבצעים ניסויים בישראל ואחד מהניסויים היה שינוי מהותי בחבילות שכלל הפחתת המכשירים שניתן לצפות מהם במקביל והוספת חבילה חדשה המציעה יכולת שמע טובה יותר. דובר נטפליקס העולמי הסביר כי מעת לעת הם מבצעים ניסויים על גבי משתמשים כדי לבחון את העדפות הצפייה וכיצד השינויים האלו יתקבלו. מאחר והניסויים מתבצעים באקראיות, מומלץ לבדוק את החבילות הן במחשב והן בסמארטפון ולוודא שאתם משלמים על החבילה הרגילה ולא נכנסים לניסוי שמציע פחות ובמחיר יקר יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully