וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלדיבים, מטאליקה, כוורת ואילת: חדרי הישיבות המקוריים בהיי - טק

3.5.2019 / 10:54

בחברות ההיי-טק חושבים ודואגים להכל: החל ממשכורות מפנקות, חדרי אוכל עם טבחים, מקררים מלאים בכל טוב ועד לחדרי ישיבות עם שמות לא שגרתיים שעוזרים לשבור את הקרח בעת פגישות חשובות. מצאנו כמה משרדי היי-טק עם שמות לא שגרתיים

יורו הייטק היי טק סטארטאפ.
דואגים להכל, אפילו לצפייה קבוצתית ומפנקת במשחקי כדורגל.

בהיי-טק ידועים בפינוקים, המשכורות הגבוהות ואת זה שהחברות יעשו הכל כדי לגרום לעובדים להרגיש כמו בבית, כדי שבשעות נוספות, התנאים יהיו לא פחות ממושלמים. זה בא לידי ביטוי בחדרי מנוחה מפנקים, מקררים מלאים בכל טוב, טבחים בארוחות הבוקר והצהריים ומשרדים מעוצבים ונוחים לכל עובד. בהיי-טק חושבים על הכל: אפילו על שמות חדרי הישיבות שמקדישים להם לא מעט מחשבה. בחברות ההיי-טק מסבירים שיש לחדרי הישיבות חשיבות גדולה ודווקא השמות והעיצוב המיוחד, עוזרים לשבור את הקרח בעת פגישות חשובות. הנה כמה חדרי ישיבות עם שמות מקוריים ולא שגרתיים.

מטריקס דיגיטל: קובעים בבאהמה ולאחר מכן סיעור מוחות במלדיביים

במטריקס דיגיטל, יחידת הדיגיטל של חברת מטריקס חיפשו קונספט מיוחד, צעיר ושונה לכנות את חדרי הישיבות שלהם. במקביל למשרדים שעוצבו בצורה היי-טקיסטית וצעירה בקומות 6 ו- 7 במשרדי החברה בהוד השרון הקונספט שנבחר עבור חדרי הישיבות היה: איים אקזוטיים.

"כגוף שעוסק בעולם הדיגיטל, מובייל ו- UX אנו חייבים להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא. רצינו לקחת רעיונות מעולם ההיי טק אך לעשות את הטוויסט הרלוונטי. חיפשנו רעיון מגניב, חדש ומעניין", מספר צביקי גולדברג, מנהל קבוצת דיגיטל וטכנולוגיות במטריקס. "בקומה 6 קראנו לחדרי הישיבות על שם איים בחצי כדור הארץ הדרומי ובקומה 7 קראנו לחדרי הישיבות על שם איים בחצי הכדור הצפוני. הן בקומה 6 והן בקומה 7 יש חדרי קונספט לסיעור מוחות וחשיבה והם נקראו על שם איים שנמצאים באזור קו המשווה".

"כך לדוגמא, בקומה 6 נמצאים חדרים כמו זנזיבר, סיישל וחדר הקונספט גלאפגוס ובקומה 7 נמצאים חדרים כמו ג'מייקה, איי באהמה, איי קיימן וחדר הקונספט בקומה זו נקרא המלדיביים. השמות ניתנו לפי גודל החדר - איים גדולים לחדרים הגדולים ואיים קטנים לחדרי ישיבות קטנים. הבחירה בשמות של איים אקזוטיים מוכיחה את עצמה. זה גימיק מעולה כי כאשר קובעים פגישה פנימית או פגישה עם לקוח במלדיביים זה נשמע מגניב, כיפי, צעיר. יש לנו נושא מצויין ל- Small Talk בתחילת השיחה ועל הדרך כולם לומדים עוד קצת על הגלובוס שלנו", מוסיף גולדברג.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully