וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אפשר לחיות ככה?": 48 שעות של לחימה סיפקו כמה סרטונים וויראלים

מסיבת רווקות שהשתבשה, ילדים שחשבו שמדובר בצפירה ליום הזיכרון וילדה ששאלה את אמא: "איך אפשר לחיות ככה?". תושבי עוטף עזה חזרו לשגרת האזעקות והפעם, כמה סרטונים שממחישים את המצב העגום, הפכו לויראלים במיוחד

ירי רקטות בדרום, מאי 2019. רויטרס
"אבל למה ביום כזה יפה? אף אחד לא יכול לחיות ככה"./רויטרס

זה היה נראה כמו עוד יום שישי טיפוסי בגדה המערבית: המהומות בגדר התקיימו ועפיפוני התבערה הציתו את פני השטח. אלא שבשונה מימי שישי אחרים, צלף ירה לעבר כוח צה"ל בגבול רצועת עזה ופצע שני חיילים שנפצעו בינוני וקל מהירי. בתגובה לירי, כלי טיס של צה"ל תקף עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה בסמוך לגדר המערכת. זה היה נראה כמו עוד יום שישי יחסית רגיל לחיילי צה"ל, אלא שפחות מ-24 שעות אחרי, המצב השתנה לגמרי ותושבי עוטף עזה התעוררו ביום שבת לאזעקות צבע אדום. כ-600 רקטות נורו במהלך ה-48 שעות האחרונות ובתגובה ביצע צה"ל תקיפות אסטרטגיות, לרבות מנהרה שבנייתה הושלמה לפני מספר שבועות.

ושוב, תושבי הדרום נאלצים לחזור לשגרת "צבע אדום", מקלטים ורעשי פיצוצים. בינתיים נראה כי המציאות הקשה סיפקה לנו כמה סרטונים ויראלים, אחד מהסרטונים הינו של ספיר מסיקה שחגגה אמש (שבת) מסיבת רווקות. במהלך החגיגות בבריכה, נשמעה אזעקה והבנות רצו אל תוך החדר המוגן.

בסרטון אחר שהפך לויראלי, נראית אגם בת ה-5 פונה לאמא ואומרת: "אבל למה ביום כזה יפה? אף אחד לא יכול לחיות ככה", והוסיפה: "אי אפשר להסביר. אף אחד לא יכול לחיות ככה עם הבומים והאזעקות האלו. כל פעם צריך ללכת לממ"ד". הסרטון פורסם בשעה האחרונה בטוויטר, על ידי החשבון הרשמי של צה"ל וזכה ל-1,200 לייקים ומאות שיתופים.

סרטון נוסף ממחיש את התמימות של הילדים ברגעי האזעקות: אמא מהדרום חיפשה את ילדיה בזמן אזעקה, על מנת להביאם למרחב מוגן. במהלך החיפושים, היא גיליתה כי הם נעמדו דום ברחוב, מאחר וחשבו כי מדובר בצפירה של יום הזיכרון.

  • עוד באותו נושא:
  • עוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully