וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם הנחה על הדייסון: כל המבצעים ליום העצמאות

6.5.2019 / 11:11

ערב יום העצמאות יחל ביום רביעי הקרוב ובינתיים רשתות השיווק נערכו עם מבצעים שווים, כאלו שגם יוזילו את העל האש בחמישי בצהריים וגם על שאר מוצרים כמו סמארטפונים, מחשבים ניידים ואפילו גם יש הנחה על השואב אבק הפופולרי - דייסון

שואב אבק דייסון V10 גיפ. מייקי לוי, מערכת וואלה!
יש גם הנחה על הדייסון./מערכת וואלה!, מייקי לוי

יום העצמאות בפתח ורשתות השיווק השונות נערכו עם מבצעים חגיגיים על אינספור מוצרים כמו סמארטפון, גרילים, מחשבים ניידים של אפל ואפילו יש גם הנחה על הדייסון, השואב אבק הפופולרי. אמזון הפסיקה לשלוח לישראל בחינם לפני מספר חודשים ובעוד שהמחירים הפכו לפחות אטרקטיבים, כדאי לנצל מבצעים שמתקיימים בישראל, כמו שבוע המבצעים לרגל יום העצמאות. אספנו לכם את כל המבצעים שניתן למצוא בשבוע הקרוב.

סאני יבואנית סמסונג: גלקסי S10e ב-2,699 שקלים

חברת סאני, היבואן המורשה של סמסונג, תציע 300 שקלים הנחה ביום העצמאות על הגלקסי S10 בחנויות של סמסונג הפרוסות ברחבי הארץ לרבות אילת. עוד תציע 300 שקלים הנחה על הסמארטפון גלקסי S10e, אוזניות גלקסי Buds ב-299 שקלים במקום 599 שקלים למי שירכוש גלקסי S10 או בחינם למי שירכוש גלקסי S10 פלוס בנפח 512 גיגה.

בקניית סמארטפון מכל הדגמים, תציע סאני 200 שקלים הנחה על השעון Galaxy Watch, צמיד ספורט ב-149 שקלים במקום 349 שקלים וסאני 360 - ביטוח מורחב לחודשיים במתנה. עוד ניתן למצוא טאבלטים מדגמי 2018 ללא מע"מ, כל הכיסויים ומגני המסך של מומדיה ללא מע"מ ובקניית סמארטפון מעל 1,000 שקלים, רמקול Sound Bottle OnLine במתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully