וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למצלמה באמצע המסך: סמסונג עובדת על מצלמה קדמית "בלתי נראית"

האם בקרוב נראה סמארטפונים ללא מסגרת או מערך צילום שממוקם באמצע המסך? חברת סמסונג הודתה בימים האחרונים כי היא עובדת על טכנולוגיה חדשה שתאפשר להטמיע את מערך הצילום הקדמי בתוך המסך, כך שהמצלמה תהיה "בלתי נראית"

סמסונג גלקסי S10. עמית לגו, מערכת וואלה!
מי חשב שזה רעיון טוב למקם מצלמה באמצע המסך?/מערכת וואלה!, עמית לגו

מצלמה בתוך המסך כמו הגלקסי S10 או מגרעת כמו באייפון 10? נראה שבקרוב הוויכוח הגדול ביותר בעולם הסמארטפונים עתיד להסתיים: חברת סמסונג שוקדת על פיתוח מסך שיאפשר להטמיע את המצלמה בתוך המסך, בצורה כזו שלא רואים את המצלמה. זה התחיל עם הקורא טביעות אצבע ששולב מתחת למסך וצפוי להגיע גם למצלמה ובכך, אנחנו אולי צפויים לראות בשנים הקרובות סמארטפון שכולו מסך, מבלי מגרעת או מערך צילום שקוטע את רצף המסך. המידע מגיא מסן נשיא מחקר ופיתוח בתחום המסך של סמסונג, יאנג בוינג דוק, שאישר את הדברים לגופי תקשורת קוריאנים.

תעשיית הסמארטפונים כבר התחילה לעבוד על כמה דרכים לטשטש או להעלים את המצלמה הקדמית, כמו מגירה שנשלפת עם מנוע או בצורה ידנית, לרבות אמצעים טכנולוגים להעלים את האפרכסת, חיישני קירבה וקורא טביעות האצבע. האתגר העיקרי טמון במצלמה הקדמית, שכן לא מדובר בחיישן קירבה או רמקול שניתן להחליף באמצעים אחרים. המקור שטען לראשונה כי סמסונג עובדת על הטכנולוגיה, הוסיף כי היא מצד אחד לא תפגע באיכות המסך או המצלמה ומצד שני גם תהפוך את המצלמה לבלתי נראית לגמרי.

מדובר בחדשות משמחות שמציגות צעד נוסף של היצרניות לקראת היום שבו ימכרו לנו סמארטפון שכולו מסך, בלי מגרעות או מסגרת. עדיין לא ברור מתי נראה לראשונה מסך נטול שוליים לגמרי עם מצלמה שמוטמעת בתוכו "ובלתי נראית", אך נראה שהיום הזה מתקרב. בינתיים, נאלץ להסתפק במגרעות או פתרונות יצירתיים ומעט מעיקים כמו המגירה המכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully