וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה צפוי: סמסונג מבטלת את ההזמנות של הגלקסי Fold

7.5.2019 / 12:58

בפברואר האחרון השיקה סמסונג את הסמארטפון המתקפל, אך בצעד חריג בחרה שלא להציג אותו ולאפשר התנסות ראשונית. אחרי שהגיע לכתבי טכנולוגיה בעולם, נראה כי הסמארטפון נוטה להיהרס בקלות יתרה, מה שגרם לסמסונג לעשות חישוב מסלול מחדש ולדחות את ההשקה ואולי אפילו לביטול

סמסונג גלקסי F סמארטפון מתקפל. צילום מסך
זה התחיל בזה שלא הציגו את הסמארטפון בהשקה והגיע לדחייה צפויה./צילום מסך

היה צפוי? לקוחות סמסונג שהזמינו את הסמארטפון המתקפל, החלו לקבל בימים האחרונים הודעה על מה שנראה כמו ביטול ההזמנה, במידה והיא לא תשלח עד ה-31 במאי או שהלקוח לא יענה. "אם לא נשמע ממך ולא נשלח את הסמארטפון עד ה-31 במאי, ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי", כתבה סמסונג בהודעה שנשלחה ללקוחות. הדחייה מגיעה אחרי שכתבי טכנולוגיה ברחבי העולם מצאו כי המסך נוטה להתקלקל, לצד ליקויי חומרה רבים כמו הסרת המגן מסך שפוגעת בו, מבלי שהכתבים בכלל עודכנו לגבי חשיבות המדבקה.

כשסמסונג הודיעה על הדחייה הצפוייה, היא מסרה כי תנקוט בצעדים הכרחיים על מנת לחזק את המסך. אימייל שנשלח ממפעילת הסלולר בארצות הברית, חברת AT&T, הצביע כי סמסונג עשויה לשחרר את הסמארטפון במהלך חודש יוני. אולם לאור הדיווחים החדשים, נראה כי גם זה לא בטוח ולא ברור האם או אם בכלל נראה את הסמארטפון בחנויות. בדומה לסמסונג, גם חברת וואווי כמעט ולא הציגה את הסמארטפון המתקפל, למעט פגישות קצרות שקיימה במהלך כנס הסלולר העולמי בברצלונה. שם אפשרו רק לגעת בסמארטפון, מבלי לקפל אותו. כזכור, לפני שנתיים סמסונג דחתה את השקת ה-Note 7 בעקבות תקלה בסוללה שגרמה לו להתקלח.

בצעד חריג נוסף, סמסונג שחררה הודעה ארוכה המסבירה את דחיית ההשקה: "לאחרונה חשפנו קטגוריה חדשה בעולם הסמארטפונים: סמארטפון שמשתמש במספר טכנולוגיות וחומרים חדשים כדי ליצור מסך שהוא גמיש מספיק כדי להתקפל. אנחנו מאוד נרגשים מה-Galaxy Fold. בעוד שבודקים רבים שיתפו איתנו את הפוטנציאל הרב שהם רואים, חלק גם הראו איךה וא זקוק לשיפור נוסף שיבטיח את חווית המשתמש הטובה ביותר. כדי להעריך באופן מלא את המשוב ולבצע בדיקות פנימיות נוספות, החלטנו לעכב את השחרור של ה-Galaxy Fold. אנחנו מתכוונים להודיע על תאריך השחרור החדש בשבועת הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully