וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לזהב: לא תאמינו בכמה נמכרות פחיות הזהב של קוקה קולה לאירוויזיון

9.5.2019 / 10:27

קוקה קולה ישראל השיקה מהדורה מיוחדת של הפחיות, במיוחד לאירוויזיון. מדובר בפחיות בצבע זהב עם הכיתוב "מוש, קולולו" ועוד. אלא שנראה שאותן הפחיות, מצאו את דרכן לאיביי ונמכרות במחירים של החל מ-50 שקלים לפחית ריקה ועד ל-132 שקלים לפחית מלאה

הפחיות המיוחדות של קוקה קולה. ליאור שוסטר, צילום מסך
לכם זה יעלה עד 10 שקלים, באיביי החל מ-50 שקלים./צילום מסך, ליאור שוסטר

אירועי האירוויזיון שהגיעו לישראל הביאו איתם הזדמנות גדולה עבור מותגים רבים לייצר מהדורות מיוחדות ברוח "חג המוסיקה", מאלכוהול, בקבוקי מים ועד לפחיות קוקה קולה שייצרו פחיות במהדורה מיוחדת, לזמן מוגבל בלבד. על הפחיות הוסיפו את הכיתוב "קולולו", "כפרה", "תרימו", מתוך פניה לצרכנים הישראלים והתיירים הרבים שיפקדו את ישראל לגל התחרות. מהדורת הפחיות המיוחדות כוללות מעטפת אלימיניום זהובה וכיסוי אלומיניום שמתווסף לראשונה מאז הושקה הפחית הראשונה בישראל, בשנות ה-80. בכך, הפכה קוקה קולה את הפחיות לרלוונטיות מתמיד עבור האירוויזיון. אותם השינויים הקטנים הביאו כמה ישראלים עם חוש עסקי, למכור את הפחיות באיביי במחירים שלא מביישים ארגז פחיות ואף יותר.

פחיות קוקה קולה באיביי. צילום מסך, צילום מסך
הפחיות של קוקה קולה באיביי./צילום מסך, צילום מסך

בחיפוש מהיר באיביי, זירת הסחר המקוון, ניתן למצוא לא 49 פחיות המוצעות למכירה, חלקן נפתחו וחלקן חדשות לגמרי במחיר התחלתי של 64 שקלים לפחית עם הכיתוב "מוש" ועד ל-132 שקלים לפחית עם הכיתוב "קולולו". אספני קוקה קולה ידועים בכל העולם ככאלו שתרים אחר מהדורות שמוציא המותג בכל רחבי העולם, בתוך זה גם אביזרים. הישראלים זיהו את הפוטנציאל וההזדמנות העסקית ונכון לכתיבת שורות אלו, כ-49 פחיות מוצעות למכירה, כשחלקן אף מוצעות במסגרת "מכירה פומבית". עוד אחד מהמוכרים מציע 20 אחוז הנחה למי שירכוש יותר מ-3 פחיות ומשלוח חינם לכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully