וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחנו את התקלות ובקרוב נגיע למסקנות": מנכ"ל סמסונג מגיב לדחיית הסמארטפון המתקפל

10.5.2019 / 10:22

חברת סמסונג הודיעה לפני מספר שבועות על דחייה בהשקת הסמארטפון המתקפל ללא מועד השקה חדש. בימים האחרונים שלחה הודעה לרוכשים המוקדמים ובה אמרה כי הרוכשים יוכלו לקבל את כספם בחזרה עד ה-31 במאי. כעת, מנכ"ל סמסונג העולמית מגיב לדחייה ונראה שההשקה קרובה מתמיד

סמסונג גלקסי F סמארטפון מתקפל. צילום מסך
״בחנו את התקלות ובימים הקרובים נגיע למסקנות״./צילום מסך

האם בקרוב סמסונג תכריז על תאריך חדש להשקת הסמארטפון המתקפל? מנכ"ל סמסונג העולמית, דיג'י קו, סיפר לגוף התקשורת Korea Herald, כי סמסונג בחנה את הבעיות והתקלות שהיו ב-Galaxy Fold ובימים הקרובים יגיעו למסקנה. "לא נשיק אותו מאוחר מדי", אמר כשנשאל על תאריך ההשקה החדש בארצות הברית. כזכור, רק לפני ימים אחדים שלחה סמסונג מייל לרוכשים, בו כתבה כי במידה ולא יגיבו למייל והסמארטפון המתקפל לא ישלח עד ה-31 במאי, ההזמנה המוקדמת תבוטל ומלוא הכסף יוחזר. המנכ"ל לא התייחס וציין האם סמסונג תצליח לעמוד בתאריך היעד ותשלח אותו לפני ה-31 במאי.

קו כן התייחס לשינויים שנעשו במכשיר בעקבות התקלות. נראה כי החברה חיזקה את עמידות הסמארטפון, השינויים שביצעה הינם בחיזוק המסגרת ובמדבקה שהוסיפה למסך. את אותה מדבקה הסירו הכתבי טכנולוגיה בעולם ואחר כך דיווחו כי המסך הפסיק לעבוד. סמסונג דיווחה כי המדבקה הינה חלק מהמסך ואין להסיר אותה. למעשה, סמסונג הקטינה את המרווח בין המסגרת למדבקה, מה שאומר שיהיה יותר קשה להסיר את המדבקה, וככל הנראה עשויה סמסונג לבצע הדרכות לפני השימוש הראשון של הלקוחות.

אך נראה כי הכתובת הייתה על הקיר: ההכרזה של סמסונג התבצעה במקביל להכרזת הגלקסי S10 בסן פרנסיסקו. שם בחרה סמסונג להציג את הסמארטפון המתקפל רק על הבמה, בעוד שלא אפשרה לעיתונאים לצלם ולגעת בו בעמדות ההדגמה, דבר שכמעט ולא מתבצע בעת השקת סמארטפון חדש. כבר אז, עלו תהיות רבות בנוגע להחלטה, אולם בשבועות האחרונים כולנו היינו עדים לסיבה האמיתית. בצעד חריג, סמסונג שלחה הודעה והסבירה על הדחייה: "לאחרונה חשפנו קטגוריה חדשה בעולם הסמארטפונים: סמארטפון שמשתמש במספר טכנולוגיות וחומרים חדשים כדי ליצור מסך שהוא גמיש מספיק כדי להתקפל. אנחנו מאוד נרגשים מה-Galaxy Fold. בעוד שבודקים רבים שיתפו איתנו את הפוטנציאל הרב שהם רואים, חלק גם הראו איךה וא זקוק לשיפור נוסף שיבטיח את חווית המשתמש הטובה ביותר. כדי להעריך באופן מלא את המשוב ולבצע בדיקות פנימיות נוספות, החלטנו לעכב את השחרור של ה-Galaxy Fold. אנחנו מתכוונים להודיע על תאריך השחרור החדש בשבועת הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully