וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרבוש רב קומות": הרשת סוערת בעקבות השביס של לינור אברג'יל

מיס עולם לשעבר שהנחתה את טקס הדלקת המשואות עם שביס זכתה ללא מעט תגובות, כשהבולטת מביניהן התפרסמה על ידי השופט בדימוס עודד אל-יגון, שקרא לכיסוי הראש "תרבוש רב קומות". רבים יצאו להגנתה של אברג'יל, וח"כ השכל אף הודיעה כי תלך בשבוע הקרוב עם שביס

לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות 8 במאי 2019. צילום מסך
לינור אברג'יל בטקס הדלקת המשואות, יום רביעי/צילום מסך

סערה ברשת בגלל השביס של לינור אברג'יל: מיס העולם לשעבר, לינור אברג'יל, הנחתה שלשום את טקס הדלקת המשואות כשהיא חובשת שביס לאורך כל הטקס. כיסוי הראש עורר לא מעט תגובות, כשהבולטת מביניהן נכתבה על ידי השופט בדימוס, עודד אל - יגון, נשיא בית משפט השלום בבאר שבע לשעבר. הפוסט שפרסם בערב יום העצמאות, הצליח להצית את הרשת כשקרא לשיבס "תרבוש רב קומות". "ניסיתי לצפות בטקס הדלקת המשואות, אחרי דקה נמלטתי על נפשי", כתב בתחילת הפוסט שפרסם בערב יום העצמאות. הפוסט של אל - יגון זכה לתמיכה ברשת וכמעט אלף לייקים.

מאוחר יותר, פרסמה ח"כ שרן השכל (הליכוד) פוסט תמיכה בלינור אברג'יל והודיעה כי תלך במהלך השבוע הקרוב עם שביס.

"לצערי, ראיתי הררי ביקורת ארסית כלפי המנחה המצויינת של טקס המשואות, לינור אברג'יל", כתבה השכל בפוסט שזכה נכון לכתיבת שורות אלו, ליותר מ-9,000 לייקים וכמעט 1,000 שיתופים. " ביקורת שמכניסה סכין של שנאה בין חרדים לחילונים ואפילו בין מזרחים לאשכנזים, בהתנשאותה הנוראית. מעבר לזה, ואף גרוע יותר, ראיתי המון ביקורת מנשים וגברים על אישה, שבחרה לכסות את ראשה. בחירתה של אישה לשים כיסוי ראש היא אישית, אינדיבידואלית, ומעל הכל צריכה להיות שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מנחת הטלוויזיה ודוגמנית העבר, איה קרמרמן פרסמה אמש בדף האינסטגרם שלה פוסט תומך באברג'יל. שזכה לאלפי לייקים. "אני לא יודעת מי החמוצים שטרחו היום לשוטט ברשתות החברתיות ולהפיץ ארס במקום לחגוג ולתקוע סטייק עסיסי", כתבה. "היא (לינור) נראתה סופר שיקית ושילבה בתבונה בין כל הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה העולמי", הוסיפה.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איך זה שכל אלה שמתעבים כיסוי ראש של יהודיות, מעריצים כיסוי ראש של מוסלמיות". "אני סולד מכיסויי ראש, גם אצל יהודיות וגם אצל ערביות, ובעיקר מה שהם מסמלמים. ועדיין זכותה של אישה ללבוש מה שהיא רוצה, ולא ענייני להתערב להן בהחלטות", כתב אחד הגולשים בתגובה לציוץ של נתניהו.

איילת שקד, חברת הכנסת לשעבר ממפלגת "הבית היהודי" ושרת המשפטים המכהנת, התייחסה לדבריו של השופט בדימוס. "היום מועמד כמו השופט אליגון לא היה נכנס בשערי הוועדה לבחירת שופטים", כתבה. "לשמחתי הדעות הפסבדו נאורות שלו גם לא נכנסות היום בשערי החברה הישראלית, שמגנה אותן בקול גדול", הוסיפה. הפוסט של שקד פורסם בשעות האחרונות וזכה מאז ל-15 אלף לייקים, יותר מאלף תגובות ומאות שיתופים.

תגובת דוברות הרשות השופטת ביחס לדבריו של השופט בדימוס אליגון: "מדובר בהתבטאות מבישה ואומללה של שופט שלום בדימוס שפרש לפני כ- 13 שנים ממערכת בתי המשפט ומערכת בתי המשפט מתנערת ממנה מכל וכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully