וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אותיות קטנות: כך תקבלו מוצרים בחינם מאמזון

12.5.2019 / 11:38

מבלי לנצל את מדיניות ההחזרות המצויינת של אמזון ומבלי לעבוד על אף אחד: אמזון מפעילה תוכנית מוצרים לבדיקה ומפעם לפעם, היא בוחרת משתמשים פעילים ופשוט שולחת להם מוצרים בחינם. אל התוכנית צריך להירשם מראש וכך תוכלו לעשות זאת

אמזון אמאזון. ShutterStock
אמזון מחלקת מוצרים בחינם ואין אותיות קטנות./ShutterStock

בשקט בשקט, אמזון מפעילה תוכנית לשליחת מוצרי בדיקה בחינם. המשתמשים לא צריכים לתת דירוג, או להעביר חוות דעת, אלא פשוט "ליהנות מהמוצר", בחינם לגמרי ובלי אותיות קטנות. זו אינה דרך מפוקפקת או ניצול של מערכת הזיכויים המצוינת של אמזון, אלא עמוד בתוך אמזון שכמעט ובלתי אפשרי למצוא בתפריט הרגיל. "אמזון מפתיעה לקוחות נבחרים עם מוצרים כשהיא חושבת שהם יתאימו ויעזרו לו", כתבה אמזון בדף פנימי באתר. המוצרים שאמזון שולחת הינם בעיקר מוצרי טיפוח, אבקת חלבון וחטיפים. תוכנית המוצרים בחינם תקפה לכל משתמשי אמזון שפעילים באתר ויש להם כתובת אמריקאית.

כל שעליכם לעשות הוא פשוט ללחוץ על הקישור הבא, לסמן שאתם מעוניינים לקבל מוצרים מאמזון בחינם, לבחור את קטגוריות המוצרים שאתם מעוניינים לקבל וללחוץ על "Save Preferences". מדובר בתוכנית של אמזון ארצות הברית, כך שסביר להניח שהמוצרים שנשלחים בחינם יהיו אך ורק בתוך גבולות ארצות הברית. עם זאת, גם לזה יש פתרון: הגדירו כתובת ברירת מחדל של אחד משירותי המשלוחים כמו DealTas או Ushops. שימו לב שבמידה וישלחו מוצרים, תצטרכו לשלם עליהם דמי משלוח, אך מעת לעת, החברות הללו מציעות מבצעים של שילוח בדולרים בודדים.

תוכנית המוצרים לבדיקה של אמזון. צילום מסך, צילום מסך
סמנו את המוצרים שברצונכם לקבל./צילום מסך, צילום מסך

אם אין לכם אמזון פריים, המנוי החודשי של אמזון, תוכלו ליהנות ממנו לשלושה חודשים בחינם, במקום 39 דולרים (כלומר, 13 דולר לחודש) במידה ויש לכם כרטיס אמריקן אקספרס ועדיין לא נרשמתם לאמזון פריים. השירות פריים מציע גישה חופשית לשירות הסטרימינג של אמזון שפעיל גם בישראל, משלוחים מהירים בתוך ארצות הברית, שירות מוזיקה ומבצעים יחודיים רק למנויי אמזון פריים. השירות עדיין לא נותן הרבה בישראל, למעט משלוחים בחינם לישראל על חלק מהמוצרים. שימו לב שבתום תקופת הניסיון, יש לבטל את המנוי, על מנת למנוע חיובים. כדי להירשם לתוכנית הפריים, לחצו כאן.

לפני כשבועיים אמזון בצעד חריג החלה לשלוח הודעות למוכרים ישראלים, עם הזמנה להיות חלק מקבוצת מוכרים נבחרת ולהשתתף בתוכנית מקומית שתפעל בישראל. התוכנית תאפשר למוכרים להשתמש בחשבון באמזון העולמי, כדי למכור ולספק הזמנות ישירות ללקוחות, באמצעות המלאי שנמצא בישראל. עד כה מוכרים ישראלים שרצו לשלוח מוצרים לישראלים, נאלצו לשלוח את המוצר דרך ארצות הברית, ואילו השינוי של אמזון יאפשר למוכרים להשתמש בפלטפורמה כדי לבצע משלוחים של עד ארבעה ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully