וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה גילה האמיתי של כוכבת הרשת - או מה הסטטוס המשפחתי שלה

13.5.2019 / 9:22

היא מורה ליוגה, כוכבת רשת היסטרית עם עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם - והיא רק נראית בת 20. הדוגמנית המהממת חשפה בפני עוקביה את גילה האמיתי והסטטוס המשפחתי המפתיע שלה - ותתכוננו לחטוף את השוק של חייכם

INSTARAM/sweetalice101

אליס ואסקז, מורה ליוגה וכוכבת אינסטגרם מקליפורניה, חגגה את יום הולדתה בסוף השבוע האחרון במסיבת בריכה פרועה בלאס וגאס. מלבד דוגמניות מהממות שהוזמנו לחגוג לצדה, היא הזמינה גם את בתה הבכורה לחגיגות. כן, לואסקז, שלא היינו נותנים לה יותר מ-25, יש בת. מעבר לזה - ועבור המידע הבא כדאי שתשבו - יש לה גם נכדים. ממש כך. אליס ואסקז חשפה השבוע בפני 30 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שהיא חגגה את יום הולדתה ה-40 - וכן, היא כבר סבתא ללא פחות משלושה נכדים. את בתה הבכורה היא הביאה לעולם כשהייתה בת 16 ושלוש שנים לאחר מכן הביאה את בנה הקטן. שניהם כבר הספיקו להינשא ולהביא ילדים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם והפכו את ואסקז לסבתא מאושרת - עוד לפני שמלאו לה 40.

מדריכת הכושר זכתה בטבלואידים לשם "הסבתא הלוהטת ביותר בעולם", כשאת הפרט המפתיע הזה היא חושפת לצד גילה האמיתי. היא סיפרה לסטאר אונליין: "שנות ה-20 לחיי היו מטורפות, הפכתי להיות אמא בגיל צעיר וזה שינה לי את החיים. אני אפילו חושבת שלא היה לי רגע אחד לחשוב על החיים שלי. נכנסתי למצב הישרדותי". היא הוסיפה: "בשנות ה-30 לחיי למדתי להכיר את עצמי יותר מתמיד. למצוא את הדרך שלי בחיים ואת התכלית שלי. הפכתי לסבתא והחיים פשוט קרו".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

התמונה של "הסבתא הכי לוהטת בעולם" הייתה יותר מדי לאינסטגרם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully