וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מכריזה על שיתוף פעולה עם נטפליקס: תציע גישה מהירה ישירות מהממיר

12.5.2019 / 14:52

בשורות טובות למשתמשי סלקום שאין ברשותם טלוויזיה חכמה: בסלקום הכריזו על שיתוף פעולה ראשון עם נטפליקס שבמהלכו תציע גישה מהירה לנטפליקס מתוך הממיר החדש שתשיק בשבועות הקרובים. עוד הממיר יכלול שיפורים במהירות ואנטנת האינטרנט האלחוטי

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
הממיר החדש של סלקום: מגיע עם אפליקציית נטפליקס ומהיר יותר./יח"צ

נטפליקס וסלקום חתמו על הסכם הבוקר (ראשון) שבמהלכו שירות נטפליקס יוצג בתוך הממיר החדש של סלקום ויכלול כפתור ייעודי בשלט הרחוק של סלקום TV. במקביל, הכריזה סלקום על ממיר חדש מבוסס אנדרואיד 4K. ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום: "אנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה עם נטפליקס. הצטרפות קטלוג התוכן העשיר של נטפליקס לשירות הטלוויזיה שלנו, יחד עם הצעת התוכן העצומה של סלקום tv, הופכים את סלקום tv לשירות העשיר, הגדול, האטרקטיבי ביותר והמשתלם בישראל".

הסכם שיתוף הפעולה יעניק ללקוחות סלקום TV גישה מהירה לשירות המלא של נטפליקס, על ידי לחיצה על הכפתור הייעודי "נטפליקס" בשלט החדש. למעשה, השינוי החדש של סלקום לא כולל שיתוף פעולה רחב ואמיתי שבמהלכו תציע סלקום את התכנים של נטפליקס, בדומה לשיתוף הפעולה עם פרטנר. שיתוף הפעולה של סלקום ונטפליקס דומה להסכם עליו הכריזה הוט לפני מספר חודשים. כלומר, על המשתמש לשלם באופן נפרד גם לנטפליקס. לפני יותר משנה ניסתה סלקום להוביל מהלך שבו תציע זיכוי על סך 30 שקלים בחודש למשך חצי שנה. בנטפליקס לא אהבו לשמוע על המבצע בכלי התקשורת ומיהרו להודיע: "רק פרטנר מוסמכת על ידינו להציע מבצע כזה. המבצע של סלקום לא מאושר על ידנו ואנחנו בודקים את הנושא", אך נראה ששנה אחרי, בנטלפיקס וסלקום חיממו את היחסים וכעת משיקים את שיתוף הפעולה החדש.

בשבועות הקרובים תשיק סלקום את ממיר ה-4K מבוסס אנדרואיד TV שיכלול גישה ישירה לשירות נטפליקס והתוכן שהוא מציע. הממיר החדש מגיע עם מעבד חזק שיציע ללקוחות ביצועים גבוהים, ממשק משתמש מהיר ואף אנטנת אינטרנט אלחוטי משופרת. הממיר יאפשר הורדת אפליקציות מחנות האנדרואיד TV של גוגל. הממיר החדש יכול להיות פתרון טוב עבור אלו שאין ברשותם טלוויזיה חכמה שכוללת את האפליקציות של סלקום ונטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully