וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים במשחקי הכס? כך תוודאו שלא יעשו לכם ספוילרים

13.5.2019 / 11:53

הפרק החדש של משחקי הכס שודר היום לפנות בוקר והרשת מתחילה להתמלא בספוילרים וספוקלציות לקראת הפרק הבא. אם עדיין לא צפיתם בפרק החדש ואתם מנסים להימנע מספוילרים, אז כך תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר

משחקי הכס עונה 8 פרק 4. HBO,
רק אל תעשו ספוילרים./HBO

אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות מלאים בספוילרים, מה שהופך אותם למקומות די מסוכנים בשעות שאחרי שידור פרק חדש של משחקי הכס, או כל סדרה או סרט אחרים. לדוגמה, רק היום לפנות בוקר שודר הפרק החמישי בעונה האחרונה של משחקי הכס, וכבר עכשיו הרשת מלאה בספוילרים, תמונות וספקולציות על מה שעתיד להיות בפרק הבא. אם זה לא די, מספיק שתחפשו את הפרק החדש בגוגל, וכבר ההשלמה האוטומטית תניב לכם לא מעט ספוילרים, גם מבלי שהתכוונתם. ישנן כמה דרכים להימנע מספוילרים, כשהדרך הטובה ביותר היא להתקין תוסף על הדפדפן באנדרואיד, באייפון או במחשב, וכך לחסום מילים, תמונות וסרטונים שקשורים למשחקי הכס כמו: ג'ון סנו, חאליסי, משחקי הכס ועוד.

כך תמנעו מהספוילירים

התוסף Spoiler protection 2.0 הותקן על ידי 22 אלף משתמשים ונראה שהוא פותח במיוחד עבור משחקי הכס. הוא זמין עבור דפדפני פיירפוקס (באייפון ובאנדרואיד) וכרום במחשב הווינדוס או המק. כלומר, תוכלו להימנע מהספוילרים גם בסמארטפון שלכם וגם במחשב. התוסף מאפשר לחסום כל מילה שתגדירו מראש, לרבות תמונות וסרטונים שמתוייגים תחת אותה המילה. ברגע שתתקינו את התוסף, יפתח לכם חלון שבו תוכלו להתאים ולסנן לפי מילים ולבחור האם ברצונכם גם לחסום תמונות וסרטונים שמתוייגים תחת אותו השם. התוסף מבצע פעילות חסימה אגרסיבית, כך שזה סימן טוב לזה שהוא עובד ובכל רגע תוכלו להסירו ולחזור לתצוגה הרגילה. מומלץ לחסום את המילים גם בעברית וגם באנגלית, כדי להימנע מספוילרים לחלוטין.

כך תמנעו מהספוילרים גם בסמארטפון

יש לא מעט דרכים כדי למנוע ספוילרים בדפדפן במחשב, אך בסמארטפון מספר האפשרויות מצטמצם בצורה משמעותית, במיוחד באייפון ששם מערכת ההפעלה הינה סגורה. לכן, מומלץ להוריד דפדפן שמאפשר התקנת תוספים כמו פיירפוקס. אפשר לעשות את זה מחנות האפליקציות והוא זמין עבור כל המשתמשים. אחר כך, לחצו כאן כדי להוריד את התוסף עבור האנדרואיד או האייפון. התוסף Spoiler Protection 2.0 זמין גם בסמארטפונים, והוא יאפשר לכם לחסום בדיוק כמו במחשב. עם זאת, בסמארטפון החסימה תראה מעט יותר אגרסיבית, כשיופיעו קוביות צבע בכל פעם שתוכן רלוונטי יסונן. אבל עדיין, מדובר בדרך הטובה ביותר כדי להימנע מספוילרים.

ותמיד יש את נשק יום הדין

וישנו כמובן הפתרון הטוב ביותר, שמבטיח הגנה מלאה מספוילרים: פשוט תתנתקו מהאינטרנט ליום אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully