וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצורך במהירות: הוט משיקה חבילת אינטרנט במהירות 500 מגה

הקרב על מהירות הגלישה עולה הילוך: חברת הוט הודיעה כי תשיק חבילת 500 מגה. עם זאת, עדיין לא מדובר בסיב אופטי, אלא מהירות הורדה מהירה יותר. החבילה תהיה זמינה החל ממחר בפריסה ארצית כמעט ומלאה

הוט לוגו.
הוט משיקה חבילת אינטרנט במהירות 500 מגה

הוט השיקה היום (שני) חבילה חדשה המציעה אינטרנט במהירות של 500 מגה הורדה. חברת הוט הייתה הראשונה שהציגה חבילות גלישה מעל 100 מגה לפני יותר מחמש שנים, וכעת היא משדרגת את החבילה הקיימת ומציעה חבילה חדשה שתהיה זמינה החל ממחר (שלישי) ובפריסה ארצית וכמעט מלאה. לקוחות שיצטרפו לחבילה החדשה, יקבלו גם את הנתב החדש, ה-Hotbox 4. הנתב יתמוך בתקן ה-WiFi החדש, המאפשר חיבור של מספר גדול יותר של מכשירים ובמהירות אינטרנט אלחוטי גבוהה יותר.

החבילה החדשה תציע ללקוחות אינטרנט בעל מהירות הורדה של 500 מגה ומהירות העלאה של 10 מגה. לעומת זאת, אצל המתחרות תוכלו למצוא חבילות בעלות יחס גבוה יותר בין המהירויות. בפרטנר למשל, תוכלו לקבל חבילה עם מהירות העלאה של 100 מגה. בתשתית הסיבים של IBC לעומת זאת, תוכלו למצוא חבילות בעלות מהירויות גלישה סימטריות. משמע, מהירות ההעלאה תהיה זהה למהירות ההורדה. על פי הוט, החבילה החדשה תהיה זמינה בפריסה ארצית, אולם לתושבי מודיעין, הוא יוצע רק בהמשך. חשוב לציין כי לא מדובר בסיב אופטי, כך שמהירות העלאה עדיין מוגבלת.

"זו הפעם הראשונה שקבוצת תקשורת מציעה מהירות גבוהה של חצי גיגה בפריסה ארצית. HOT משקיעה מאמצים רבים להביא פתרונות איכותיים, וכבר היום מספקת את מהירות הגלישה הממוצעת הגבוהה בישראל", אמרה טל גרנות, מנכ"לית הוט. החבילה החדשה תהיה זמינה ללקוחות חדשים וקיימים במחיר של 99 שקלים לחודש בלבד. כעבור שלושה חודשים יעודכנו דמי השימוש החודשיים ל-129 שקלים בחודש. הקרב האמיתי של הוט יהיה מול הפריסה של המתחרות, סלקום, פרטנר ו-IBC, שצוברת תאוצה בחודשים האחרונים ומציעה אינטרנט מהיר אמיתי, המבוסס על סיבים אופטיים. עם זאת, המתחרה הישירה, בזק, עדיין מציעה חבילות עם מהירות של עד 100 מגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully