וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוצאות של גוגל באירוויזיון לא מנבאות עתיד מזהיר לקובי מרימי

13.5.2019 / 18:07

הסקרים, ההימורים והתוצאות של גוגל לא מזהירים עבור קובי מרימי, מי שייצג את ישראל באירוויזיון שיערך במוצאי שבת בתל אביב. מדי שנה גוגל מפרסמת את התחזיות לאירוויזיון הקרוב, כשבשנה שעברה צדקה עם נטע ברזילי. הפעם, נראה כי קובי מרימי אפילו לא בעשרייה הראשונה

מסיבת עיתונאים של  קובי מרימי לקראת האירווזיון , מאי 2019. ניב אהרונסון
ואנחנו מקווים שהתוצאות של גוגל יהיו שונות מתוצאות האמת./ניב אהרונסון

במוצאי שבת יתקיים גמר תחרות האירוויזיון 2019 בתל אביב וגם השנה, רגע לפני הגמר, גוגל משחררת את הנתונים המעניינים ביותר. רק נזכיר כי בשנה שעברה, גוגל קבעה כי נטע ברזילי הייתה הפופולרית ביותר מקרב כל המתמודדים בחיפושים בעולם ואילו השנה, קובי מרימי הנציג הישראלי, אפילו לא בעשירייה הראשונה בשירים המחופשים בעולם. התוצאות מבוססות על פי חיפושי גוגל והאם רמת העניין של הגולשים אכן קולעת לדעת השופטים ושאר אירופה. בתוצאות של גוגל ניתן למצוא את דירוג השירים המשתתפים בתחרות על פי החיפושים העולמיים, איל היו מתחלקות ההצבעות לכל מדינה משתתפת על פי מספר החיפושים ומפת ההצבעות של ישראל, לרבות דירוג עשרת השירים המובילים לאורך החודש האחרון.

בשנה שעברה דירגה גוגל את השיר של נטע בתור השיר המוביל, אחריו השיר מקפריסין, צ'כיה, ספרד ונורבגיה. התוצאה של נטע הייתה מדוייקת וגם התוצאה השניה שחזתה כי קפריסין תהיה במקום השני. עם זאת, התגלה פער משמעותי בין החיזוי של גוגל לתוצאות הסופיות, כך שאולי לקובי מרימי יש סיבה להתעודד. עוד גוגל צירפה נתוני חיפוש מיוחדים רק מישראל כמו: השאלה הכי מחופשת בישראל היא מתי האירוויזיון והחיפושים המובילים שהינם סביב קובי מרימי, כמו: מי כתב את השיר של קובי, הגרסה החדשה ומי מגלם את קובי מרימי בארץ נהדרת.

גרף אירוויזיון גוגל. יח״צ,
המדינות שצפויות לזכות ב-12 נקודות./יח״צ

ברשימת השירים הכי מחופשים בישראל (בסדר עולה) נמצא קובי מרימי במקום הראשון, אחריו רוסיה, צרפת, איסלנד, אמסטרדם, איטליה, קפריסין, שוויץ, אזרבייג'ן וספרד. ברשימת השירים הכי מחופשים בעולם (בסדר עולה) ניתן למצוא את הולנד, רוסיה, איטליה, צרפת, איסלנד, קפריסין, שוויץ, אזרבייג'ן, בלרוס ופינלנד. עוד גוגל פרסמה את חמשת השירים שיזכו לדוז פואה, כלומר 12 נקודות. במקום הראשון מאלטה, במקום השני איטליה שתזכה לנקודות גם מישראל, במקום השלישי הולנד, במקום הרביעי צרפת והחמישי קפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully