וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדו"ח שחושף: יותר משליש מהישראלים צופים בתכני טלוויזיה דרך המחשב

כמה אנשים צורכים את תכני הטלוויזיה שלהם ברשת? דו"ח הצפייה של ארטימדיה חושף נתונים חדשים על הרגלי הצפייה וצריכת התוכן של הישראלים באינטרנט ובטלוויזיה, ומספק תמונת מצב מפתיעה גם לגבי צריכת התוכן של הישראלים בנטפליקס

גבר צופה במשחק כדורגל בטלוויזיה. ShutterStock
הדוח חושף כמה אנשים רואים טלוויזיה וכן, גם כמה מהם עושים זאת בשירותים./ShutterStock

25 אחוזים מהצעירים כלל לא צופים בטלוויזיה - וזו רק ההתחלה. אם גלשתם באתרי החדשות וה-VOD של רשתות הטלוויזיה לאחרונה, ככל הנראה נתקלתם בנגני הוידאו של חברת ארטימדיה. החברה פועלת משנת 2004 ובפעם הראשונה בתולדותיה, חושפת את הרגלי הצפייה של הגולשים הישראלים. מדובר בדו"ח ייחודי החושף לראשונה את הרגלי ומאפייני הצפייה בתכני וידאו באינטרנט ובטלוויזיה. המחקר נערך בשיתוף מכון המחקר "רושינק מחקרים אסטרטגיים" במהלך חודש ינואר השנה, באמצעות מדגם ארצי ומייצג של 1,000 ראיונות אינטרנטיים למרואיינים בין הגילאים 13-65.

על פי הדו"ח, 36 אחוזים מהישראלים צופים בתכני טלוויזיה בעיקר דרך אתרי האינטרנט של ערוצי הטלוויזיה ואתרי צפייה ישירה. מדובר למעשה במגמה עולה בשנים האחרונות, בה צופים מעדיפים לנצל דווקא את שירותי ה-VOD באינטרנט מאשר את השידור החי השגרתי. עוד דיווחנו לא מעט השנה על פיתוחים חדשים מבית גוגל, אפל ופייסבוק להגבלת הזמן של המשתמש באפליקציות ובסמארטפון, אולם על פי הנתונים של ארטימדיה, 42 אחוזים מהישראלים צופים מדי יום מעל לשעתיים בתכני וידאו באינטרנט, בזמן שרק 47 אחוזים צורכים תוכן באמצעות פייסבוק.

"הציבור הישראלי לא מוותר על צריכת תוכן איכותי מאתרי תוכן ישראלים מגוונים, בכל מקום ובכל זמן", אומר גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימידה. עוד מהדו"ח עולה כי 84 אחוזים מהישראלים צופים בוידאו מהאינטרנט וכ-72 אחוזים מהישראלים הצורכים את התוכן שלהם באופן יומי, עושים זאת באתרי התוכן המקומיים. באופן צפוי למדי, 71 אחוזים צורכים וידאו באופן יומי מיוטיוב או באמצעות הסמארטפון שלהם, בעוד ש-67 אחוזים בוחרים לצרוך את התוכן דרך המחשב. רק 14 אחוזים מהנשאלים ציינו כי הם צורכים תכני וידאו באמצעות טאבלטים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אינפו אינפוגרפיקה דוח ארטימדיה. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
נתוני הדוח של חברת ארטימדיה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

אי פעם תהיתם כמה מהצופים צורכים תוכן בשירותים? מעל לרבע. 63 אחוזים מהישראלים בוחרים לצפות בתכנים בסלון, בעוד ש-60 אחוזים זאת בחדר השינה. גם בני הנוער לא מוותרים על צריכת חדשות באינטרנט. 46 אחוזים מהם צופים בתכני וידאו באתרי תוכן ישראלים מדי יום, כאשר מעל למחציתם בוחרים לצפות בתכני טלוויזיה וסרטים. כ-13 אחוזים מסך הצפייה הכוללת של בני הנוער מתמקדת בצריכת חדשות. כ-74 אחוזים מהישראלים צופים בתכני טלוויזיה יותר משעתיים ביום וכ-19 אחוזים צופים באלו מעל לארבע שעות ביום. בקרב בני נוער המספר מזנק - 51 אחוזים צופים בתכני טלוויזיה יותר מ-3 שעות ביום. נטפליקס? מעל לרבע מהצרכנים משלבים את נטפליקס עם ספקיות תוכן אחרות, ואילו רק ל-4 אחוזים מהם משמשת נטפליקס כספקית תוכן בלעדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully