וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה היא לובשת כדור דיסקו?": ברשת צוחקים על השמלה של בר רפאלי

בצל האיומים והמתיחות הביטחונית, אירוויזיון 2019 נפתח אמש (שלישי) בתל אביב. חצי הגמר התקיים במשך כמעט שלוש שעות, כשהחצי השני צפוי להתקיים מחר (חמישי). אולם הפעם נראה שהגולשים פחות התעניינו מהתחרות, ויותר בשמלה של בר רפאלי

ארז טל בר רפאלי לוסי איוב אסי עזר אירוויזיון 2019 חצי הגמר גמר. אורית פניני,
ארבעת מנחיי האירוויזיון: ארז טל, בר רפאלי, לוסי איוב ואסי עזר./אורית פניני

אמש (שלישי) נפתח חצי גמר האירוויזיון שנערך בעיר תל אביב וזאת לאחר ניצחונה של ישראל באירוויזיון 2018 עם השיר Toy בביצועה של נטע ברזילי. בדיוק בשנה שלפני כן, בה ארבע מנחות הנחו את האירוע, גם הפעם מנחים ארבעה, כשהפעם אלו ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. במהלך החודשים האחרונים נערכו אודישנים ואליו ניגשו מגישים רבים, כשבסופו של דבר ארז טל ורפאלי זכו תחילה. אחר כך אליהם הצטרפו גם לוסי איוב, מנחת טלוויזיה בתאגיד השידור ואסי עזר.

בשבועיים האחרונים החל השימוע של בר רפאלי בפרשת העלמות המס לכאורה, כשהותר לפרסום שבר רפאלי תשלם בישראל מס של כ-8 מיליון שקלים. מוקדם יותר השנה הודיעה הפרקטליות כי יגישו כתב אישום בכפוף לשימוע בעבירות מס, ואילו פסק הדין שניתן כעת הינו בהליך אזרחי שמתנהל מולה בשנתיים האחרונות. בחודשים האחרונים, נראה כי רפאלי לא זוכה לאהדה ציבורית ברשתות החברתיות, וחלק מזה מגיע גם לידי ביטוי בציוצים שפרסמו הגולשים השונים במהלך פתיחת האירוויזיון, כשכולם תהו, מה זו השמלה שהיא לובשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully