וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו חושפת את המחשב הנייד הגמיש הראשון בעולם

15.5.2019 / 16:56

כזה עוד לא היה: חברת לנובו הכריזה על המחשב נייד הגמיש הראשון בעולם. החברה טרם הכריזה על מחיר או על המפרט המלא, אך היא חשפה כי מדובר במחשב עם מסך בגודל 13.3 גמיש והוא צפוי להגיע לחנויות במהלך המחצית הראשונה של 2020

המחשב נייד הגמיש הראשון: חברת לנובו חשפה מחשב נייד גמיש, שמגיע עם מסך בגודל 13.3 אינץ', עם פאנל מסוג OLED ורזולוציית 2K. לנובו לא ממהר לשחרר אותו, בדומה לוואווי וסמסונג שהכריזו לפני מספר חודשים על הסמארטפונים המתקפלים ומעדיפה להעביר אותו עוד סבב של בדיקות, כדי לוודא. בלנובו עשויים להמשיך לבדוק את המחשב, כדי לוודא שהוא עמיד ולא נוטה להישבר בשימוש פשוט, בדומה לסמארטפון המתקפל של סמסונג.

על פי הדיווחים, המחשב הגמיש צפוי להיות משווק בעולם במחצית הראשונה של 2020. בשונה משאר המחשבים, למחשב החדש אין מקלדת, כך שלמעשה מדובר ביותר טאבלט מאשר מחשב נייד, במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. כאמור, למחשב מסך בגודל 13.3 אינץ' ברזולוציית 2K והוא מגיע עם פאנל גמיש של חברת LG. את המחשב ניתן לקפל באמצע, כשהחצי שמונח על השולחן יכול לשמש כמקלדת וירטואלית.

פרטים נוספים טרם פורסמו, אך ניתן להניח כי המחשב יגיע עם מעבד של אינטל. את המחירים והמפרט המלא לנובו טרם פרסמה, והיא צפויה לעשות זאת לקראת ההשקה שכאמור - צפוייה להיות במחצית הראשונה של 2020, בצמוד לדור הבא של מחשב העבודה X1. כזכור, חברת סמסונג השיקה בפברואר את הסמארטפון המתקפל, כשהכריזה שיהיה זמין לרכישה במהלך חודש מאי. כתבי טכנולוגיה שקיבלו את הסמארטפון לסקירה, דיווחו אחרי זמן קצר כי הוא נוטה להישבר. הדיווחים האלו גרמו לדחיית השקת הסמארטפון של סמסונג, מה שהוביל גם את וואווי וחברות אחרות לחשב מסלול מחדש ואולי להמתין קצת ולבצע חיזוקים, על מנת לוודא שהטכנולוגיה אכן בשלה ומוכנה עבור הצרכן הסופי.

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully