וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת תוכן: האם תל אביב תעמוד בציפיות? דעה

פרץ מרקיש

15.5.2019 / 17:25

השבוע יגיע לשיאו אחד מאירועי התוכן הגדולים שהיו: אלו לא שידורי טקס האירוויזיון בטלוויזיה ברחבי העולם, אלא דווקא הסיקור באינסטגרם ופייסבוק של עשרות אלפי המבקרים שמבלים ברגעים אלה ברחבי תל אביב ומתעדים במדיות החברתיות. ישראל יכולה רק להרוויח

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

נציגים מעשרות מדינות מלווים בפמליותיהם, התקשורת והמעריצים, נחתו בישראל בימים האחרונים, ביניהם לא מעט מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות. לחלקם חצי מיליון עוקבים ברשתות, לאחרים אלפים בודדים, אבל יחד בסופו של דבר הם יגיעו לעשרות מיליוני אנשים מרחבי העולם שהולכים להיחשף לתכנים שמועלים בו זמנית, מתייגים את תל אביב ומראים את נופיה ויופיה של ישראל במהלך כמה ימים רצופים - סערת תוכן של ממש. מטורקיה הקרובה ועד אוסטרליה הרחוקה - המוני אנשים יזכו להכיר קצת יותר מקרוב את המדינה שלנו.

מדובר בכמות אדירה של תוכן וכמות אדירה של מדיה חינם, ובמקרה הזה השלם גדול משמעותית מסך חלקיו בזכות החשיפה החוזרת של התכנים. אחת השאיפות של כל מותג היום הוא לא רק להגיע לכמות גדולה של צפיות לתכנים שלו, אלא להיחרט בזכרון של הצופה אל מול מאסת האינפורמציה שמציפה אותו.

חיבור של מספר מובילי דעה סביב מהלך אחד מייצר אימפקט משמעותי ולכן בשנה האחרונה רבים ממהלכי התוכן שאנחנו מייצרים מושתתים על עקרון הצפייה החוזרת. מהניסיון שלי מצב בו צופה נחשף לתכנים דומים אצל מספר מובילים שונים בזמן יחסית קצר מביא לתוצאה שהתוכן הופך ליותר זכיר וגם מוליד שיח ברשת. לדוגמא, בפרוייקט #we_are_samsung שרץ בשנתיים האחרונות בעיקר באינסטגרם בחרנו ב 27 מובילי דעה שמייצרים לאורך השנה תכנים יעודיים למותג. המהלך זוכה להצלחה גדולה באופן שוטף, אבל כשאנחנו מעלים תוכן של כל ה 27 סביב אותו נושא ובאותו יום כמות הצפיות האורגניות והאינגייג'מנט גדלה בצורה משמעותית. כנ"ל לגבי פרוייקט מיוחד שעשינו עם MyHeritage, במהלכו השתתפו 8 אגדות כדורגל ממדינות שונות. החיבור ביניהם יצר אימפקט אורגני מאוד חזק ברשת ושיח שממשיך עד היום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
צעירה גולשת בסמארטפון ברשת אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

בשבוע הקרוב תל אביב תהפוך לחווה פורחת של מדיה אורגנית ופירותיה יהיו תמונות, סרטונים וסטוריז של אנשים מחייכים ונהנים בזמן הביקור שלהם בארץ. תכנים מחוף הים, ברים ומסיבות, תמונות של מנות מעוררות תיאבון והפנינג מגניב שקורה ברחוב, אימג'ים כאלה שמציפים את הרשתות עושים לישראל שירות ברמה התדמיתית יותר מכל קמפיין כתוב ומתוכנן. יפה לראות שעיריית תל אביב הרימה את הכפפה ודאגה לפזר ברחבי העיר נקודות צילום אסטרטגיות שללא ספק יפתו את המבקרים ויעזרו לקדם את תדמיתנו בעולם.

צריך רק לקוות שהרגעים שיונצחו בפיד של נחיל מובילי הדעה העובר בארצנו יהיו בעיקר פוזיטיביים כמו שהעיר הזו יודעת לספק ושהדברים הפחות מגניבים מהסיפור שלנו פה, בדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, לא יצופו או ישוגרו עלינו בזמן שמובילי הדעה לוקחים סלפי על רקע הטיילת.

הכותב הינו פרץ מרקיש, סמנכ"ל הקריאייטיב של peach.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully