וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ ניישן מתגייסת לאירוויזיון: הפיתוחים שיקלו על חיי התיירים

15.5.2019 / 18:08

אלפי תיירים הגיעו לישראל כדי להשתתף ולצפות באירוויזיון ואמש (שלישי), באירוע חגיגי, נפתח אירוויזיון 2019. כמצופה, אומת הסטארט-אפ התגייסה למשימה והביאה כמה פיתוחים שיקלו על חיי התיירים שמבקרים בישראל

מייקי לוי

שבוע האירוויזיון בעיצומו ואמש (שלישי), נפתח אירוויזיון 2019 בתל אביב. אלפי תיירים הגיעו לאירוויזיון, כשתחילה דובר על כ-20,000 תיירים, אולם לבסוף התברר כי הגיעו פחות מ-10,000 תיירים שהגיעו לאירוע החגיגי. אומת ההיי-טק התגייסה לאירוויזיון עם שלל פיתוחים כמו HopOn שתאפשר לתיירים לשלם באמצעות הסמארטפון בעת נסיעה בכל קווי האוטובוס של חברת "דן", אפליקציית Moovit שתציג לראשונה קווים ותחנות באנגלית וכך, תעזור לתיירים להתנייד בתחבורה ציבורית ללא בעיה ופעילות אינטראקטיבית של ארבעה צעירים שחברו לעיריית תל אביב ובאמצעות מציאות רבודה מביאים לתל אביב את זוכי האירוויזיון הישראלים.

להתראות לרב קו: שלום לאפליקציית Hopon

אפליקציית HopOn מאפשרת לשלם באמצעות הסלולרי עבור נסיעה בודדת בקווי האוטובוס של חברת "דן" בכל רחבי הארץ. בלחיצת כפתור פשוטה בסלולרי יוכלו הנוסעים לשלם בכל הקווים של חברת "דן" ללא צורך בכרטיס רב-קו. בחודש דצמבר 2018 עברה רפורמה בתחבורה ציבורית שבמסגרתה הופסקה הטענה ומכירה של כרטיסי נסיעה אצל נהגי האוטובוס. ו-10,000 התיירים שהגיעו לישראל לרגל האירוויזיון בחודש מאי יוכלו לשלם באמצעות HopOn בתחבורה ציבורית או שיוכלו לרכוש כרטיס רב-קו אנונימי באחת מתחנות הטעינה של HopOn הפרוסות ברחבי הארץ.

האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית המזהה את מכשיר הסלולרי ואת פרטי הנסיעה ומחייבת את הנוסע בהתאם. לצורך כך התקינה HopOn משדרים ומדבקות ייעודיים בדלתות הכניסה של כלל האוטובוסים של חברת "דן". החברה רשמה פטנט על טכנולוגיה זו. בחלק מהקווים יש ברקודים ממותגים HopOn אותם ניתן לסרוק בקלות ולשם. השימוש באפליקציית HopOn הוא פשוט, נוח ומותאם בקלות לתיירים המגיעים לישראל. תהליך ההרשמה מתבצע על ידי הזנת מספר הטלפון הסלולרי של הנוסע ומיד לאחר מכן יישלח לנוסע מסרון המכיל קוד אישור. המשתמש מתבקש להזין את הקוד שקיבל חזרה באפליקציה ולאחר מכן להוסיף גם את פרטי האשראי.

Moovit: תצוגה של קווים ותחנות באנגלית

חברת Moovit המפעילה אפליקציה למידע וניווט בתחבורה ציבורית, משתפת פעולה עם עיריית תל אביב - יפו והשיקה גרסה מיוחדת לאירוויזיון במטרה לסייע לתיירים שיגיעו מחו"ל להתנייד בישראל ובתל אביב בפרט. האפליקציה של Moovit הינה אפליקציית התחבורה הרשמית לאירוויזיון, לצד האפליקציה של Gett. גרסת האירוויזיון כוללת שני חידושים מרכזיים: אופן הצגה חדש לפרטי הקווים ותחנות בתחבורה הציבורית בישראל, כשעד היום הוצגו פרטי הקווים ושמות התחנות בשפה העברית. אולם כעת, המידע מותאם לפי שפת הממשק בסמארטפון, כך שאם לא מדובר בעברית, המידע ברירת מחדל שיוצג יהיה באנגלית, לרבות שמות ופרטי קווים ותחנות.

החידוש השני עליו הכריזה היא פירוט קווי השאטלים המיוחדים לאירוויזיון, כשהעירייה תפעיל מערך חינמי מיוחד של אוטובוסים במהלך סוף השבוע לרווחת התיירים. קווים אלו יוצגו בתוך האפליקציה וניתן יהיה לראותם כחלק מתכנון מסלול נסיעה בתחבורה הציבורית וגם במסכי תחנות וקווים. כדי להשתמש בגרסה האחרונה של האפליקציה, יש להיכנס לחנות האפליקציות ולבצע שדרוג.

עוד באותו נושא

קהילת הארץ השטוחה נגד האירוויזיון: "מכונת פרופגנדה שלא נחה לרגע. נטע חברה באגודת סתרים"

לכתבה המלאה
.

Gett: שותף מקומי של האירוויזיון

חברת Gett, ספקית גלובאלית של שירותי תחבורה, נבחרה להיות השותף המקומי של האירוויזיון שמתקיים בתל אביב. החברה אחראית בין היתר להסיע את חברי המשלחות ואת האומנים שהגיעו. לכבוד האירוויזיון, Gett חברה ל"ברליץ", במסגרתו הושק קורס אנגלית מותאם לנהגים שיאפשר להם לתקשר בצורה נוחה יותר עם התיירים. האפליקציה של Gett זמינה באנגלית ובשפות נוספות. עוד במהלך האירוויזיון, החברה צבעה את ממשק האפליקציה בצבעי האירוויזיון ואף הוסיפה חידון שעוסק באירוע החגיגי. האפליקציה זמינה להורדה עבור מכשירי האייפון והאנדרואיד.

gett באירוויזיון. יח"צ,
חידון טריוויה שיעביר את זמן הנוסעים./יח"צ

oodlz - זוכי האירוויזיון הישראלים נוחתים בסמארטפון שלכם

סטארטאפ צעיר העוסק במציאות רבודה, חבר לעיריית תל אביב וביחד הביאו לרחובות תל אביב את ארבעת זוכי האירוויזיון הישראלי. ברחבי רוטשילד ובטיילת בתל אביב, ניתן למצוא מדבקות על המדרכות. האפליקציה מביאה את יזהר כהן שזכה עם השיר "אבניבי" ב-1978, את גלי עטרי וחלב ודבש שזכו עם השיר "הללויה" בשנת 1979, דנה אינטרנשיונל שזכתה עם השיר "דיווה" ב-1988 וכמובן: נטע ברזילי שזכתה בשנה שעברה עם השיר Toy. את האפליקציה יש להוריד מראש והיא זמינה עבור כל משתמשי האייפון והאנדרואיד.

יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully