וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה פעולות שישדרגו את האינטרנט: כך תצפו באירוויזיון ללא תקלות ובאיכות הגבוהה ביותר

16.5.2019 / 9:44

גמר אירוויזיון 2019 יערך מלב תל אביב ולמרות הקרבה של האירוע, אתם עדיין צפויים לראות את השידור בדיליי. באמצעות כמה שינויים לאינטרנט והורדת אפליקצייה, תוכלו לצפות בשידור ללא דיליי וגם על הדרך, לשפר את מהירות האינטרנט שלכם

נטע ברזילי, אלון ליבנה. יח"צ,
כך תצפו באירוויזיון ותשפרו את מהירות האינטרנט שלכם./יח"צ

ביום שבת הקרוב זה יקרה: גמר האירוויזיון ישודר מתל אביב. אבל למרות שהוא ישודר כמה עשרות או מאות קילומטרים מכם, ייתכן ותראו את הגמר בדיליי. שירותי הטלוויזיה החדשים של סלקום, פרטנר, הוט בשיתוף רמי לוי וסטינג של יס, מבוססים אינטרנט. כלומר, השידור לא מועבר באמצעות אנטנות או כבלים מיוחדים אלא על ידי האינטרנט. איכות השידור נקבעת על פי רוחב הפס של האינטרנט, למעט סלקום שעושה שימוש באנטנת עידן פלוס בממיר הרגיל שמספקת ללקוחותיה. על פניו, השירותים האלו לא רשמו תקלות והשידור בכל השירותים מועבר בצורה יציבה, אלא אם יש עומס על האינטרנט שלכם וכאן אתם עשויים להיות בבעיה, במיוחד במשדרים חשובים כמו המונדיאל, אירוויזיון, אולימפיאדה לדוגמה. יש כמה דרכים שבאמצעותן תוכלו לשפר את איכות האינטרנט בבית שלכם ולשפר את רוחב הפס, במיוחד בשידורים כאלו.

צפו בשידור באמצעות אפליקציית "כאן"

אפליקציית "כאן" של תאגיד השידור, מאפשרת צפייה ישירה של האירוויזיון ותוכלו לעשות את זה באמצעות הורדת אפליקציה לטלוויזיה החכמה של LG, סמסונג ולחילופין, גם לטאבלט או לסמארטפון. כדי לעשות זאת, פשוט היכנסו לחנות האפליקציות של הטלוויזיה או הסמארטפון, וחפשו "כאן". הורידו את האפליקציה והצורה הטובה ביותר - היא לצפות דרך האפליקציה של כאן, שמעבירה את השידור הרשמי. כלומר, לא תצטרכו לעבור דרך מתווך נוסף כמו שירות טלוויזיה שעשוי ליצור גם הוא דיליי בשידור.

אל תסתפקו בראוטר: חברו כבל איטרנט

מיקמתם את הראוטר על יד הטלוויזיה? הרווחתם מכיוון שדרכו תוכלו לחבר כבל איטרנט ישירות אל הסטרימר שלכם ולא להסתמך על הרשת האלחוטית שמושפעת במיוחד מעומסים. החיבור הישיר אל הראוטר גם יבטיח יציבות מיטבית בשידור שלכם ויעניק לכם את רוחב הפס הגבוהה ביותר שהראוטר מסוגל לספק. כדי לוודא שאתם באמת גולשים באמצעות הכבל, היכנסו אל הגדרות הסטרימר וכבו את האינטרנט האלחוטי. ברגע שתהיו מחוברים לכבל, תוכלו ליהנות מאיכות השידור המקסימלית שרשת האינטרנט בבית שלכם מסוגלת לספק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
התקנת ראוטר. צילום מסך
רשת אלחוטית יכולה מאוד מהירה, אבל לא כמו כבל./צילום מסך

הראוטר לא קרוב מספיק כדי לחבר כבל? קרבו כמה שניתן את הראוטר

הראוטר רחוק מהסטרימר ואתם משתמשים באינטרנט האלחוטי? ככל שהראוטר רחוק ממנו, כך גם איכות הקליטה יורדת ומטבע הדברים, גם מהירות האינטרנט צונחת. כשמדובר ברשת אלחוטית, כל מטר הוא קריטי, במיוחד בבית עם קירות מבטון שיקשו עוד יותר על הקליטה. לכן מומלץ לקרב כמה שיותר את הראוטר אל הסטרימר. אם המצב בלתי נסבל, שקלו לרכוש ראוטר מסוג Mesh הכולל בדרך כלל שלוש יחידות שמחוברות אחת לשניה ומאפשרת מעבר רציף וחלק בין הרשתות. הראוטר משמש גם כמגדיל טווח הנחשב לטוב ביותר שיש כיום. אך עם זאת, הרשת הזאת עשויה לעלות לכם עד 1,100 שקלים כך שמדובר בהוצאה לא קטנה. עוד ראינו דיווחים ברשת על משתמשים שאיפסו את הראוטר רגע לפני המשחק, כלומר הוציאו מהחשמל והמתינו דקה שלמה. אחרי האיפוס הם דיווחו שחווית הצפייה השתפרה פלאים.

ראוטר mesh מש. יח"צ,
ויש פתרון Mesh שישפר את האינטרנט האלחוטי בכל הבית./יח"צ

השתמשו בעידן פלוס וצפו בטלוויזיה ללא תלות במהירות האינטרנט שלכם

החברה היחידה שמספקת ממיר המגיע עם אנטנת עידן פלוס, זו חברת סלקום. עידן פלוס הינו מערך שידור טלוויזיה הפועל בישראל ומאפשר קליטת שידורים באמצעות אנטנה או מקלט טלוויזיה המותאם לשיטת השידור הדיגיטלית. השידורים מופצים לקליטה בחינם בכל מדינת ישראל. בין הערוצים השונים, תוכלו לקלוט את קשת, רשת, וכמובן את כאן שמשדר את האירוויזיון. כך תוכלו לצפות באירוויזיון ללא תלות במהירות האינטרנט שלכם. ברוב הטלוויזיות החדשות, ניתן למצוא אנטנת עידן פלוס מובנית כך שבאמצעות הגדרה פשוטה בתפריט ההגדרות, תוכלו לסרוק את הערוצים הזמינים ולצפות בכאן. עוד ניתן לרכוש מקלט טלוויזיה דיגיטלי, אך שימו לב שבמידה ואתם רוכשים ממיר כזה, אתם רוכשים ממיר הקולט בתקן DVB-T2 המאפשר קליטת שידורים ב-HD, כך שתוכלו לצפות באירוויזיון באיכות גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully