וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור: כך תוכלו למצוא את הרכב בחניה

17.5.2019 / 7:37

החניונים בארץ עמוסים ולא כל כך מסודרים, אבל המצב עוד טוב ביחס לחניה בתל אביב. אם החנתם שם את הרכב שלכם ואתם לא מכירים את העיר, לא מן הנמנע שאולי תאבדו את הרכב אם לא תשמרו את הרחוב. כך תמצאו את החניה בעזרת גוגל

חניה בכחול-לבן ברחוב ישעיהו, תל אביב. ארז מיכאלי
כך תוכלו למצוא את מיקום החנייה שלכם במצוקת החנייה בתל אביב./ארז מיכאלי

גוגל רוצה שתפסיקו לאבד את הרכב שלכם בעדכון האחרון של אפליקציית המפות. זה כנראה לכולנו בשלב כזה או אחר, במיוחד עם מצוקת החנייה בתל אביב: אחרי חיפוש של שעות, מצאנו חנייה ברחוב עם שם מסובך ויצאנו לעסוק בדברים שלנו. העסק משתבש כמה שעות לאחר מכן כשאנו מוצאים את עצמו תוהים היכן חנינו ומסתובבים ברחבי העיר על מנת למצוא את הרכב שלנו. ובכן, אל תתנו לזה לקרות שוב, במיוחד כשגוגל הפכו זאת כעת למשימה פשוטה כל כך. אז לא, לא תהיו חייבים להסתכל על השלט בתחילת הרחוב ולרשום את המיקום המדויק של הרכב שלכם, אלא תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור.

אפליקציית המפות של גוגל קיימת כבר שנים ולמעשה, היא מובילה בפופולריות בשוק יחד עם Waze הישראלית. היא מציעה אינספור שירותים, בין אם לקשר אתכם לתחבורה הציבורית, אפליקציות המוניות בארץ ובחו"ל ואפילו לשירותי הקורקינטים החשמליים. האפליקציה, שתומכת באופן מלא בשפה העברית, התעדכנה לאחרונה ואפשרה למשתמשים לשמור את המיקום המדויק בו חנו את הרכב שלהם, ולאחר מכן לנווט חזרה אליו. התכונה זמינה כבר עכשיו גם במכשירי אייפון וגם במכשירי אנדרואיד וכך תוכלו להפעיל אותה.

מעקב גוגל מפות. AP
גוגל הפכו את האופצייה לנגישה עבור כולם והיא פשוטה משתחשבו./AP

אייפון

שמירת מיקום החנייה באייפון היא פשוטה למדי באפליקציית גוגל מפות, אולם האפשרויות הנלוות לתכונה הזאת מוגבלות לעומת המקבילה באנדרואיד. תחילה פתחו את האפליקציה והמתינו כמה שניות עד שהמיקום הנוכחי שלכם יסומן בנקודה כחולה על גבי המפה. לאחר מכן, לחצו על הנקודה הכחולה ולאחר מכן על "שמור כמקום חנייה" בתפריט שיעלה על גבי המסך. זהו - זה כזה פשוט. המיקום של החנייה ישמר על גבי המסך עד שתחזרו אליו. בלחיצה על המיקום שעתה שמרתם על גבי המפה, תוכלו לקבל הנחיות על כיצד להגיע אליו מהמיקום הנוכחי שלכם ואפילו לשתף את המיקום עם אדם אחר באמצעות כפתור השיתוף. לאחר שחזרתם אל הרכב, לחצו על הכפתור "Clear" והמיקום השמור יתאפס עד לפעם הבאה שתחנו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אנדרואיד

שמירת המיקום באנדרואיד זהה מאוד לזו שבאייפון, מלבד כמה אפשרויות חבויות נוספות. פתחו את האפליקציה והמתינו כמה שניות עד שהמיקום הנוכחי שלכם יסומן בנקודה כחולה על גבי המפה. לאחר מכן, לחצו על הנקודה הכחולה ולאחר מכן על "שמור כמקום חנייה" בתפריט שיעלה על גבי המסך. לאחר מכן תוכלו להוסיף הערות על מקום החנייה. למשל, במידה וחניתם בחניון, תוכלו לכתוב את המפלס ובאיזו חנייה חניתם. כמו כן, במידה ואתם משתמשים באפליקציות תשלום על חנייה או במדחן, תוכלו אפילו לקבוע כמה זמן נשאר עד שאישור החנייה פג. מפה, אפשרויות הניתוב והשיתוף זהות לחלוטין לאלו שבאייפון.

מציאת חנייה גוגל מפות. צילום מסך
פשוט לחצו על כפתור שמירת החנייה. האופצייה החדשה בגוגל מפות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully