וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יזכה באירוויזיון 2019? לספוטיפיי יש תשובה והיא תפתיע אתכם

17.5.2019 / 7:44

מחר (שבת) יערך גמר האירוויזיון החגיגי בעיר תל אביב ובדיוק כמו שנה שעברה, ספוטיפיי מנסה לחזות מי יזכה באירוויזיון. רק נגלה לכם שבשנה שעברה, ספוטיפיי חזתה בדיוק כמעט מושלם את הזוכה, כך שאולי לישראל עדיין יש סיכוי

צילום: יניב דורנבוש

ביום שבת הקרוב, יעלה קובי מרימי לגמר האירוויזיון ובינתיים בספוטיפיי מנסים לחזות את מנצח התחרות, רגעים לפני שהיא מתקיימת. בספוטיפיי ביצעו ניתוח של ההשמעות מאז פרסום השירים המתחרים ובדקו כמה אנשים האזינו לשירים של המדינות המשתתפות. לצערנו ובאופן די לא מפתיע, השיר הישראלי כלל לא נכנס לרשימת העשרה הנשמעים ביותר ברחבי העולם. עם זאת, ברשימת ההשמעה הישראלית, השיר של מרימי נכנס התברג למקום השני, אך כנראה זה לא יזכה אותו בניצחון.

בספוטיפיי ניתחו את הרגלי האזנה לאורך השבועות האחרונים ודירגו את כל השירים המובילים על פי כל האזנות בקרב קהל המצביעים הפוטנציאלי. על פי הדוח שפרסמה על פי נתוני ההשמעה מהעולם, את הניצחון בגמר שיתקיים ביום שבת יקח השיר Soldi של המתמודד האיטלקי, מחמוד. במקום השני המתמודד השבדי ג'ון לונדוויק עם השיר "Too Late for Love", במקום השלישי המתמודד ההולנדי דאנקן לורנס עם השיר "Arcade", במקום הרביעי המתמודד הצרפתי בילאל חסני עם השיר "Roi" ואחריו המתמודד הספרדי מיקי נוניז עם השיר "La Venda". במקום האחרון נמצאת דנמרק עם השיר "Love is Forever".

נטע ברזילי באירוויזון 2019. AP
מרימי כנראה לא יצליח לשחזר את הניצחון של אשתקד. נטע באירוויזיון 2019/AP

ומה הישראלים חשבו? כאמור, גם על פי ניתוח ההשמעות של הישראלים, מרימי כנראה לא יזכה בגמר. למעשה, באופן מפתיע, הוא הצליח להתברג במקום השני. במקום הראשון, ממש כמו ברשימה הבינלאומית, השיר האיטלקי "Soldi", כשאחריו, במקום השלישי, הולנד עם השיר "Arcade". במקום האחרון ספרד עם השיר "La Venda". עוד בספוטיפיי יצרו רשימת השמעה עם השירים הפופולריים ביותר שניצחו באירוויזיונים הקודמים. במקום הראשון הקלאסיקה של להקת אבבא, "Waterloo" ובמקום השני והמכובד נטע עם השיר "Toy". לספוטיפיי כבר 100 מיליון מנויים משלמים וכמעט 200 מיליון משתמשים וכעת נחשבת לאפליקציית המוזיקה הפופולרית ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully