וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדה את העין ועכשיו גם את הקול": הרשת לועגת למדונה

אחרי אינספור שמועות, דיווחים על הסכם שטרם נחתם ואולי גם ביטול של כוכבת הפופ, אמש עלתה מדונה לבמת האירוויזיון בתל אביב וביצעה שני שירים. במהלכן, זייפה הזמרת הוותיקה לא מעט והצליחה להרגיז את הצופים הישראלים, כשאחת מהרקדניות עלתה לבמה ובגבה דגל פלסטין

דגל פלסטין בהופעה של מדונה/צילום: כאן 11

אמש (שבת) התקיים גמר האירוויזיון החגיגי, במהלכו הופיעו 26 מדינות, בהם קובי מרימי שסיים את הערב במקום ה-23 בלבד, כשהנקודות מהקהל הצליחו להעלות אותו ב-2 מקומות. אבל נראה שבאולם האירוויזיון כולם חיכו להופעה אחת ומיוחדת ואולי היקרה מכולן: מדונה. כוכבת הפופ הגיעה לישראל בזכות תרומתו של המיליארדר סילבן אדמס, ששילם מיליון וחצי דולרים. סכום לא מבוטל להופעה קצרה של שני שירים בלבד. אלא שגם הצופים בבית וגם הצופים באולם התאכזבו מההופעה של מדונה, הזיופים הבלתי פוסקים והקטע שבו הופיע דגל פלסטין על גב רקדנית, שחיבקה רקדן שעל גבו נראה דגל ישראל.

מ'כאן' נמסר בתגובה: "במהלך השידור החי של אירוע גמר תחרות האירוויזיון, שניים מהרקדנים במופע של מדונה הציגו לרגע את הדגלים של ישראל ופלסטין על גב תלבושותיהם. חלק זה של המופע לא היה חלק מהחזרות אשר אושרו על ידי תאגיד השידור האירופאי ה-EBU ו 'כאן' תאגיד השידור הישראלי. תחרות האירוויזיון הינה אירוע א-פוליטי ומדונה הייתה מודעת לכך".

גם באולם, ניתן היה לראות עשרות רבות של אנשים שעוזבים את האולם בתום ההופעה של מדונה שהייתה רגע לפני ספירת הנקודות. ברשת זעמו זמן קצר אחרי ההופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully