וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמירה הבעייתית של מירי רגב שהסעירה את הרשת

בראיון שנערך אמש (ראשון) בגלי צה"ל אמרה מירי רגב כי לא באמת הצביעה לגדעון סער בפריימריז לליכוד, כפי שאמרה בתקשורת יום אחרי הבחירות במפלגה. ברשת הגיבו בהתאם והתחילו לצחוק על שרת התרבות והספורט, מירי רגב

עריכה: שניר דבוש

"מירי רגב: הצבעתי לגדעון סער אבל לא לקחתי לריאות", כתב אחד הגולשים בתגובה לסערה הפוליטית החדשה שיצרה שרת התרבות והספורט. בריאיון שנערך אתמול (ראשון) בגלי צה"ל, השרה רגב אמרה כי לא הצביעה בפריימריז בליכוד לחבר הכנסת גדעון סער, שהביע התנגדות רבה לחוק החסינות המתבשל של נתניהו. עם זאת, גילו כי השרה אמרה לאחר הבחירות המקדימות בדיוק ההפך. "אני לא הצבעתי לו. אמרתי בשידור שהצבעתי לו יום אחרי הפריימריז בקמפיין בשביל אחדות הליכוד", אמרה רגב לווילנסקי וברדוגו.

בפתח ישיבת הממשלה אתמול תקפה רגב את סער על התבטאותו בנושא החסינות. "סער עשה טעות בהתנהלות שלו בעניין חוק שלא קיים", טענה. "הייתי מצפה מאחד כזה שהיה שר, שמבין את המורכבות של משא ומתן, לא להגיד דברים שפוגעים בנו. האמירות שלו לא היו במקום". מאז שיצא סער נגד חוק החסינות הוא ספג מתקפה קשה מצד תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו במפלגה וברשתות החברתיות. ולכן, מן הצפוי שהרשת לקחה את הזמן בלהתבדח על השרה המבולבלת שטענה כי אינה הצביעה לסער, וזאת למרות שאמרה קודם לכן אחרת. התגובות, אם תהיתם, קורעות מצחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully