וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לחובבי הצילום והרחפנים: חברת DJI פתחה חנות ראשונה בישראל

23.5.2019 / 7:00

חברת DJI המובילה בייצור רחפנים אזרחיים וציוד צילום, פתחה חנות ראשונה בישראל שתכלול כלוב טיסה בו יוכלו המבקרים להטיס רחפנים, סדנאות מקצועיות לקהל הרחב לרבות המשתמשים המתחילים והמקצועיים. עוד בחנות ניתן למצוא את כל מגוון מוצרי החברה

חנות DJI. מייקי לוי, מערכת וואלה!
אווירה כמו בחו״ל. (צילום: מייקי לוי)/מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת DJI, מובילה עולמית בייצור רחפנים אזרחיים, טכנולוגיות הדמיה אווירית וציוד צילום, פתחה חנות רשמית ראשונה בישראל. החנות ששטחה כ-150 מ"ר הוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים, ונפתחה בהרצליה פיתוח. החנות תציע חוויה יחידה מסוגה, כשבמרכז החנות נמצא כלוב טיסה בו יוכלו המבקרים להטיס רחפנים וללמוד מהצוות המקצועי. "אנו שמחים מאוד על השותפות העמוקה עם DJI ועל פתיחת החנות הרשמית הראשונה בישראל", אומר פול גלנד, סמנכ"ל השיווק של חברת בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל. "DJI הוא המותג הראשון שחושבים עליו כאשר חושבים היום על רחפן או על מייצבי צילום. חנות רשמית שתשמש מרכז ידע ונקודת מפגש לקהילה שלנו, היא צעד שיאפשר לנו קשר טוב יותר עמם, בין אם בסדנאות צילום והעשרה ובין אם בביקור יומיומי בחנות", הוסיף.

החנות תציע את המגוון הרחב של מוצרי החברה הפופולריים לחובבים ומקצועים, לרבות סדרה של מפגשי תוכן כמו סדנאות צילום טבע, סדנאות צילום טבע, סדנאות יצירת תוכן לרשתות חברתיות, הרצאות של צלמים בינלאומיים מובילים ומפגשי הטסה נכונה. עוד לראשונה תפתח קורס לימוד ראשון, שיציע בתוכו מגוון קורסים להטסת רחפנים, בכל הרמות. "עם הפופולריות הגבוהה של המותג בארץ, מגיעה גם אחריות גדולה שלנו כיבואן הרשמי לספק מענה בתחום זה", אמר אריאל אמור, מנכ"ל חברת בנדא.

חנות DJI זווית נוספת. מייקי לוי, מערכת וואלה!
רחפנים מקצועיים ורחפנים למשתמש הפרטי. (צילום: מייקי לוי)/מערכת וואלה!, מייקי לוי

החנות החדשה מעוצבת בדיוק לפי הקווים העיצוביים של חברת DJI ונותנת תחושה של חנות שהגיעה מחו"ל. בחנות ניתן למצוא תצוגת תכלית של לא מעט רחפנים, גם כאלו שלא נמצאים בשימוש פרטי, אולם מדובר ברחפנים מרשימים בהחלו. עוד ניתן למצוא בחנות את שאר המוצרים המוכרים כמו רחפני ה-Phantom וה-Inspire, ציוד הצילום מסדרת ה-Osmo כמו ה-Osmo Pocket, Mobile ומצלמת האקסטרים החדשה, ה-Osmo action.

  • עוד באותו נושא:
  • DJI
  • רחפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully