וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר משיקה שירות "שיביא" את הטכנאי אליכם הביתה 24 שעות ביממה

23.5.2019 / 15:59

מנויי פרטנר TV או לשירות האינטרנט של פרטנר? החברה השיקה בימים האחרונים שירות חדש שיביא את הטכנאי אליכם הביתה, בכל שעות היממה. השירות החדש מתבצע באמצעות שיחת וידאו שבה צופה הנציג הטכני. כך הוא יוכל להעניק שירות מהיר ומדוייק מבלי לשלוח טכנאי לבית הלקוח

שיחות וידאו עם נציג פרטנר. יח"צ,
פרטנר מבטיחה: הווידאו לא ישמר בשרתי החברה./יח"צ

מנויי פרטנר? החברה השיקה בשבועות האחרונים מערכת חדשה וייחודית שפותחה בחברה, המאפשרת מתן שירות בווידאו ללקוחות האינטרנט והטלוויזיה. המוקד החדש יפעל בתדירות של 24/7, כשבאמצעות קישור שנשלח בהודעת סמס, ניתן לקיים שיחת וידאו מאובטחת בה הלקוח מראה לנציג את הציוד והמערכות שבביתו, ללא צורך בגישוש אחר מידע שנדרש לצורך מתן פתרון הבעיה. "היכולת של הלקוח להראות לנציג התמיכה את המוצר במקום לנסות ולתרגם לו למילים את הבעיה הטכנית בציוד או בתצוגה, הופכת את חוויית השימוש לנוחה וקלה כפי שהיא אמורה להיות", אמר רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיות ומידע בפרטנר. "בין אם מדובר באדם צעיר או באיש מבוגר, האחריות שלנו היא להעניק ללקוח את התמיכה הטכנית המקצועית, המהירה והטובה ביותר, מבלי שהלקוח יידרש למאמץ מיותר או ידע טכני, תוך שאנחנו מצמצמים לכדי מינימום את הצורך להמתין לטכנאי".

לקוח שמתקשר למוקדי התמיכה של פרטנר מקבל מענה אנושי על ידי נציג תמיכה טכנית, בכל שעות היממה. כשהנציג מזהה צורך באבחון החיבורים, המערכות או התצוגה בציוד המותקן בביתו של הלקוח, נשלחת הודעת סמס למכשיר הסמארטפון של הלקוח, עם קישור להפעלת שיחת וידאו עם הנציג, במקביל לשיחה הקולית. הקישור לשיחה חד פעמי ובפרטנר מבהירים כי תכני הווידאו לא נשמרים בשום שלב במערכות, רק השיחה הקולית שמתועדת לצרכי בקרה ושירות. תמיכה טכנית בווידאו מתאפשרת באמצעות מרבית מדגמי הסמארטפון הקיימים בשוק, ומתאימה לדגמים מבוססי אנדרואיד מגרסה 6 ומעלה ו-iOS מגרסה 10 ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully