וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מבטיחה: תהיה שקופה בהאטת האייפון ופגיעה בביצועים

24.5.2019 / 9:02

אחרי פרשת האטת ביצועי האייפון והביקורת הנוקבת, באפל מבטיחים כי יהיו שקופים יותר עם הצרכנים כשישחררו עדכוני תוכנה שיפגעו בביצועי האייפון. ההחלטה של פאל מגיעה אחרי הסכם שנחתם עם ממשלת בריטניה

תכונת זום נגישות אייפון. אפל, אתר רשמי
מבטיחה להיות שקופה כלפי הצרכנים. תעמוד בזה?/אתר רשמי, אפל

אפל יוצאת בהצהרה ומבטיחה למשתמשים כי מעתה ואילך תהיה שקופה יותר לגבי האטת האייפונים בעדכוני גרסה. החברה האמריקנית ששווה טריליון דולר ספגה לא מעט ביקורת בשנתיים האחרונות על החשיפה שעדכוני התוכנה מאטים את האייפונים הישנים בכוונה, וזאת על מנת לשמר את חיי הסוללה שלהם. המשתמשים זעמו, ובתגובה אפל הציעו להם להחליף את הסוללות במכשירי האייפון שלהם, או בדגמים החדשים יותר, לבטל את ההאטה כליל במחיר חיי הסוללה. כעת, בפעם הראשונה אי פעם, החברה מבטיחה באופן ישיר למשתמשים כי תהיה שקופה יותר עם המידע העוסק בפגיעה בביצועים או בחיי סוללה עם עדכוני iOS חדשים.

ההצהרה של אפל מגיעה במסגרת ההסכם החדש עם רשות התחרות והשווקים של בריטניה. כאמור, סוגיות הקשורות לדיני הצרכן הועלו בשנה שעברה לאחר שמשתמשי אייפון התלוננו כי החברה לא הזהירה אותם בבירור אם המכשירים שלהם יכולים להאט בגלל עדכון תוכנה, הנועד לשמר את חיי הסוללה. אפל הציעו למשתמשים מידע וכלים על מנת לנהל את הביצועים של המכשיר שלהם, אולם לאחר דיונים רבים, החליטה להמשיך להאט את מכשירי האייפון הישנים באמצעות עדכוני תוכנה.

באותה עת, אמר מנכ"ל אפל, טים קוק: "הפעולות שלנו היו על מנת לשרת את המשתמש, אני לא יכול להדגיש זאת מספיק. אולי היינו צריכים להיות ברורים יותר עם העדכונים הללו בעבר, אבל מעשינו היו תמיד עם הכוונה הטהורה ביותר". מאז, אפל הוסיפה גם כלים חדשים לניטור בריאות הסוללה למערכת ההפעלה iOS שלה, המאפשרים למשתמשים לעקוב אחר בריאות הסוללה של המכשיר שלהם. רשות התחרות והשווקים של בריטניה אישרה את הצעדים שאפל נקטה בהם, ואמרה כי החברה הסכימה באופן רשמי להודיע לאנשים בעת פרסום עדכון תוכנה אם הוא צפוי להשפיע על הביצועים של המכשיר שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully