וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצרתי מול אגזוז של אוטובוס כדי להתאוורר": ברשת צוחקים על מזג האוויר

סוף שבוע שרבי פקד את מדינת ישראל ובחלק ממדינת ישראל נמדדו טמפרטורות קיצוניות של עד 47 מעלות. עם השרב עולה גם החשש מהתרחבות גל השריפות שהחל אתמול ברחבי הארץ. הגולשים ברשת נשארו במזגן וצחקו על החום

סוכת המציל בחוף עין בוקק שבים המלח עם מדידה של 47 מעלות 23 במאי 2019. המועצה האזורית תמר, אתר רשמי
סוכת המציל בחוף עין בוקק שבים המלח עם מדידה של 47 מעלות./אתר רשמי, המועצה האזורית תמר

מזג האוויר השרבי שהתחיל אמש (חמישי) צפוי להישאר איתנו עד יום שבת, כשהיום (שישי) הוא צפוי להקצין. ברחבי הארץ צפויים לשרור עומסי חום ואף ייתכן אובך, בעיקר מדרום הארץ. גל החום התגבר אתמול וברחבי הארץ נמדדו טמפרטורות קיצוניות: 43 עד 45 מעלות נמדדו במישור החוף המרכזי והדרומי. עם השרב עולה גם החשש מהתרחבות גל השריפות שהחל אתמול ברחבי הארץ. במהלך הלילה עשרות צוותי כיבוי המשיכו לכבות מאוד מוקדי בעיקרה הסמוכים ליער ולחורש כהיערכות לקראת התחדשות הרוחות הבוקר.

עומס החום משפיע גם על בעלי החיים ברחבי הארץ. בגן החיות התנ"כי בירושלים התרעננו החיות בגרסאות קפואות של המאכלים האהובים העליהם. הלמורים התפנקו בכוסות עם פירות קיץ קפואים, בעוד הטפירים וצמד קופי האורנג אוטן העדיפו את הירקות. גם בחי כיף בראשון לציון נהנו הלמורים וקופי העכביש ממאכלים צוננים וזכו לארטיקי פירות. בתוך כך, בשירות המטאורולוגי מזהירים מפני סיכוי רב להתפתחות שריפות, נוסף על עומס חום כבד, הגבלות ראות וגל חום. ד"ר עמוס פורת, מנהל אגף אקלים בשירות המטאורולוגי, אמר כי את רמת חריגות האירוע ניתן יהיה לבחון רק בסיומו, אולם כבר כעת הוא מעריך כי הטמפרטורות שישררו בימים היום ומחר יהיו חריגות.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully