וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך צילום משולש ושדרוגים ל-iOS: פרטים חדשים דולפים על האייפון הבא

26.5.2019 / 8:14

בעוד פחות משבוע חברת אפל תכריז על מערכת ההפעלה הבאה לאייפון, ה-iOS 13. במהלך ההכרזה, אנחנו צפויים להיחשף לכמה פיצ'רים יחודיים שיגיעו לאייפון הבא. רגע לפני, אנחנו מקבלים פרטים נוספים על האייפון שיוכרז בספטמבר הקרוב, לצד מערכת ההפעלה שתשוחרר בשבוע הבא

צלמים זמניים מורשים

הדלפה חדשה חושפת מערך צילום משולש באייפון הבא ומערכת הפעלה עם פיצ'רים חדשים. על אף שאירוע ההכרזה על האייפונים החדשים במרחק כמה חודשים מאיתנו, ממש כמו בכל שנה, הרשת מתפוצצת משמועות וספקולציות בנוגע למכשירים. בחודש ספטמבר האחרון, חברת אפל השיקה את מכשירי האייפון החדשים וכזכור, הם אינם הביאו שדרוגים משמעותיים לשולחן. הלקוחות זעמו ומספרי המכירות עלו של שרטון, אבל זו כנראה הייתה הכנה של אפל להציג את השינויים המהפכניים באמת במכשירי האייפון הבאים. הפעם על הפרק מערך צילום מחודש בעל שלוש עדשות וכמה חידושים מעניינים למערכת ההפעלה החדשה, iOS 13, הצפויה להיחשף באירוע המפתחים של החברה.

ערוץ היוטיוב "EverythingApple" יחד עם מקס וינבך, מדליף מוכר בתחום מוצרי אפל, חשפו כי האייפון הבא יגיע, לראשונה בתולדות אפל, עם מערך צילום משולש. מערך הצילום יכלול עדשה רגילה, עדשת טלפוטו ועדשה רחבה, ממש בדומה לרוב מכשירי הדגל שאנו רואים כיום. עוד מכשירי הדגל החדשים יגיעו בשתי גרסאות - הראשונה עם מסך OLED בגודל 5.8 אינץ' ואילו השנייה עם מסך OLED בגודל 6.5 אינץ'. לצערנו, נראה כי המגרעת המוכרת תמשיך איתנו שנה נוספת, בזמן שממדיה ישארו זהים לאלו שבאייפונים הקודמים. עם זאת, הדוח שהודלף חושף כי נעילת הפנים תשתפר באופן משמעותי ותוכל לזהות את המשתמשים מזווית רחבות יותר וגם ממרחקים קצרים יותר.

הדמייה אייפון 11 מערך צילום משולש. צילום מסך
האם נראה מערך צילום משולש באייפונים החדשים?/צילום מסך

בהשוואה למגרעות של שנים קודמות, האייפונים החדשים יזכו לראות ציפוי זכוכית מחודש ועדין יותר, בזמן שמסגרת האלומיניום תהיה פחות בוהקת כדי לשלב את גימור הזכוכית החדש. הדוח טוען גם כי הרמקולים צפויים לראות שיפור משמעותי. ואולי השינוי הכי פחות מוערך ומדובר, מערכת ההפעלה צפויה לראות לא מעט שדרוגים בעצמה. iOS 13 תיחשף באירוע המפתחים שיתקיים ממש בעוד כמה שבועות ותכלול, על פי השמועות, מצב חושך כלל מערכתי שיעבוד גם על אפליקציות צד שלישי. עם זאת, נראה כי המצב יכלול גוונים אפורים יותר מאשר שחורים, וזה חבל במיוחד לאור העובדה שהאייפונים כוללים מסכי OLED הידועים בזכות השחורים העמוקים שלהם. עוד יציגו מערכת ניהול זיכרון חכמה, שתאפשר הפעלת אפליקציות מהירה יותר. כמו כן, פריצת האייפונים תהפוך לקשה מתמיד. כמובן שלא ניתן לדעת בוודאות אם אפל תשלב את הטכנולוגיות האלו, אך בהחלט יהיה מדובר בשדרוג גדול יותר מזה של השנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully