וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים לפסגה: הכירו את האקסלרטור החדש של מכבי חיפה

אחרי שמועדון הכדורגל המפואר השיק אקסלרטור אחד, הוא עובר להשיק אחד נוסף בשיתוף HYPE ומיקרוסופט. החברות שישתתפו יקבלו את כל הכלים להצלחה, כולל גישה לנכסי המועדון

מכבי חיפה אקסלרטור. אתר רשמי
בשיתוף עם מיקרוסופט ו-Hype: האקסלרטור החדש של מכבי חיפה./אתר רשמי

כשאתם שומעים או קוראים את צמד המילים מכבי חיפה, הנטייה הראשונית היא לחשוב על כדורגל. הנטייה אצל רבים היא לחשוב שכדורגל זה 22 שחקנים שרצים על כר הדשא, אבל זה מזמן כבר לא המצב. מועדון כדורגל הוא מעטפת שלמה, שמורכבת מהמון תחומים - ובמכבי חיפה הבינו זאת ראשונים. לפני מספר חודשים הסתיים האקסלרטור הראשון, והירוקים משיקים בימים אלו את האקסלרטור השני - גם הפעם בשיתוף HYPE sports innovation ומיקרוסופט.

HYPE היא הפלטפורמה הגדולה בעולם לחדשנות בספורט, עם יותר מ-11,000 סטארט-אפים, 750 משקיעים, 450 קבוצות ספורט גלובאליות ו-40,000 חברים בעולם. דרך האקסלרטור בחיפה היא מציעה למשתתפי התוכנית גישה ייחודית למשקיעים, שותפים אסטרטגים בעולמות של טכנולוגיות ספורט. מתוך 125 מבוגרי התוכניות, 27 סטארט-אפים גייסו כספים במהלך התוכנית ומספר נוספים נשלחו להתקדם עם המיזם לפני חזרתם לתוכנית.

Microsoft for Startups היא קבוצה בינלאומית במיקרוסופט המציעה תכניות לסטארטאפים בשלבים שונים. מטרת Microsoft for Startups היא לעזור לסטארטאפים לגדול ולהתפתח הן מבחינה טכנולוגית על הענן של מיקרוסופט והן מבחינה עסקית ע"י קישורים וחשיפה ללקוחות מיקרוסופט ברחבי העולם. הליווי נעשה החל משלבים של seed ועדלעליית המוצר של הסטארטאפ לMarketplace של מיקרוסופט והפיכתו למוצר שניתן למכור כשותף של מיקרוסופט (Co-sell).

עם שלושה גופים כל כך גדולים ומנוסים, כל אחד בתחומו, שיתוף הפעולה נראה טבעי לגמרי. האקסלרטור פונה למגוון תחומים, ובהם טכנולוגיה לבישה, players performance, fan engagement, איצטדיונים חכמים, מדיה ו-eSports. הפנייה היא אמנם לסטארטאפים מכל העולם, אבל ישנה עדיפות לישראלים ועל החברות להימצא לפחות בשלב האלפא או תחילת-אמצע בטא, כלומר - שיהיה משהו שכבר ניתן לעבוד איתו.

כמו בכל אקסלרטור, גם כאן יהיו מנטורים מכל התחומים: ספורט בכלל וכדורגל בפרט, איך להשקיע, טכנולוגיה, גיוס כספים וכו'. כמובן שחברות שישתפו בתוכנית יקבלו גישה ישירה לנכסי המועדון כדי לבדוק את המוצר שלהם (פיילוטים). בהתחשב בכך שלמכבי חיפה יש כ-350 אלף אוהדים במגוון מדיות ומתקני ספורט מהמפוארים בארץ, נראה שיש עם מי, עם מה ואיפה לעבוד.

להרשמה

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully