וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסבתא הלוהטת בעולם" חושפת: הטרולים מציקים לי

28.5.2019 / 8:08

ג'ינה סטויארט לא נראית בת 48, לא מרגישה בת 48, ומעלה תמונות חושפניות שכבר גרמו לה ללא מעט בעיות בעבר, אבל כעת היא חושפת מה באמת מציק לה - התגובות הפוגעניות באינסטגרם: "צעירים יכולים לשלם על כך בחייהם"

ג'ינה סטיוארט, הסבתא הלוהטת בעולם/@strawberriegina

לג'ינה סטיוארט יש 143 אלף עוקבים באינטסגרם. רבים מהם מפגינים כלפי אהבה ותגובות אוהדות (בעיקר בזכות התמונות החושפניות הרבות שלה שהיא מפרסמת), אבל הפופולאריות שלה גם גרמה לתופעה המרגיזה של טרולים שכותבים עליה דברים רעים.

סטויארט זכתה לפרסום בשנה שעברה שבגיל 48 הגיעה לגמר של תחרות היופי של מגזין הגברים "מקסים", ולאחר מכן זכתה בתקשורת האוסטרלית לתואר "הסבתא הסקסית בעולם", לאחר שאחת מבנותיה ילדה. אלא שמסתבר שלהצלחה שלה יש מחיר, וזרים החלו להציק לה עם תגובות מכוערות לתמונות שהיא מפרסמת, בין היתר שהם טוענים שהיא לא צריכה לחשוף את עצמה בגילה "המתקדם".

בשיחה עם המגזין האוסטרלי "גולד קואסט בולטין" אמרה סטיוארט כי: "בהתחלה זה הרס לי את הנשמה ובכיתי המון. אבל עם הזמן למדתי לפתח עמידות נגד זה, וזה כבר לא כל כך משפיע עליי. אני לא קוראת יותר תגובות או מתייחסת למה שאומרים. אבל אני יכולה להבין את ההשפעה שיש לדברים כאלה על צעירים, ואנשים יכולים לאבד את החיים שלהם בגלל דברים כאלה".

עוד בנושא:
התמונה של "הסבתא הכי לוהטת בעולם" הייתה יותר מדי לאינסטגרם
שתי הנשים שרבות על התואר "הסבתא הלוהטת בעולם"
הסבתא שניצחה דוגמניות בנות 18 בתחרות היופי הנועזת
תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully