וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: אסוס חוגגת 30 שנות פעילות ומשיקה מחשב נייד לא שגרתי

גיא לוי

27.5.2019 / 18:48

חברת אסוס מציינת 30 שנות פעילות וקיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים בטיוואן, בה הכריזה על סדרת מחשבים ניידים חדשים ומוצרי גיימינג. ברשימה ניתן למצוא מחשב נייד לא שגרתי עם שני מסכי מגע בגודל של 12.6 ו-14 אינץ' בהתאמה

מערכת וואלה!

רגע לפני פתיחת כנס המחשוב הגדול בטאיוואן, קומפיוטקס 2019, חוגגת חברת אסוס 30 שנות פעילות ומציגה ליין מוצרים חדש הכולל פיתוחים בתחום האודיו, וידאו ומחשבים ניידים. חברת אסוס הטאייוואנית משתמשת בכנס המחשבים קומפיוטקס כבמה להצגת סדרת המוצרים החדשה מדי שנה וכך גם השנה, רגע לפני הפתיחה הרשמית של הכנס, ולכבוד חגיגות 30 שנות פעילות, הציגה החברה לעיתונאים מרחבי העולם את סדרת המוצרים החדש הכולל פיתוחים חדשים, חלקם בלעדיים בתחומי המחשוב והגיימינג.

ScreenPad Plus - מחשב נייד עם שני מסכי מגע עצומים

אסוס לקחה את הרעיון של מסך משני לקצה בשני דגמים חדשים שנקראים ZenBook Pro ו -ZenBook Pro Duo ואשר מגיעים עם מסך נוסף בגדלים מרשימים של 12.6 אינץ' ו-14 אינץ' בהתאמה ואשר מקבל את השם ScreenPad Plus. המסך ממוקם מעל המקלדת הפיזית ומתחת למסך הראשי.

מדובר במסך מגע לכל דבר אשר מציג רזולוציה מרשימה של FHD בדגם הרגיל ולא פחות מ-4K בדגם היקר יותר, דגם ה-Duo ואשר מאפשר למשתמש להיעזר בו כמסך משני או כתוספת חביבה למסך הרגיל במחשב. ניתן להציג עליו גם מספר רב של אפליקציות והוא יוכל להציג במקביל 4 אפליקציות שונות כאשר המעבר ביניהן נעשה באמצעות אחד ממסכי המגע (הרגיל או המשני) בדגם היקר או באמצעות אחד ממקשי המקלדת בדגם הפשוט יותר, בו המסך הראשי אינו מסך מגע.

המחשבים עצמם מגיעים עם מעבדי אינטל (i7 בדגם הרגיל ו-i9 בדגם היקר יותר) וימכרו בישראל במחיר התחלתי של 11,800 שקלים.

מסיבת עיתונאים אסוס קומפיוטקס 2019. גיא לוי, מערכת וואלה!
מסכים בגודל 12.6 אינץ׳ ו-14 אינץ׳./מערכת וואלה!, גיא לוי

ScreenPad 2.0 - מחשב נייד עם משטח עכבר המשמש כמסך

לאחר שהציגה בשנה שעברה את המחשב הנייד ScreenPad שכולל משטח עכבר שהוא גם מסך - מציגה אסוס השנה את גרסת ההמשך, 2.0 אשר מגיעה ברזולוציה טובה יותר ומותאמת כעת לעבוד עם מספר גדול יותר של אפליקציות. שימושים נפוצים הם בעיקר בחבילת האופיס אשר מותאמת לעבודה עם משטח הווידאו המיוחד ומאפשרת קיצורי דרך ייעודיים לכלי אופיס מסוימים כמו גם לתוכנות כמו פוטושופ ופרמייר. המסך עצמו מסוגל גם להציג וידאו מיוטיוב ופייסבוק וניתן גם להשתמש בו לאפליקציית מוסיקה כמו ספוטיפיי.

המשטח החדש מגיע בדגמי הזנבוק 13, 14 ו-15 אשר יימכרו בישראל במחיר התחלתי של 4,600 שקלים ויגיעו למדפים בשבועות הקרובים.

אוזניות גיימינג חדשות עם טכנולוגיות סינון רעשים

גם בתחום האודיו מציגה אסוס פיתוחים חדשים בדמות שני דגמים של אוזניות גיימינג העונות לשם THETR ו-THETR ELECTRET ואשר מצוידים בטכנולוגיות סינון רעשים חדשות המתבססות על בינה מלאכותית המאפשרות לגיימר לקבל סאונד 7.1 בדגם הרגיל שמגיע עם מיקרופון חדשני שגם הוא מסנן רעשים. הדגם המתקדם יותר (ELECTRET) מיועד לגיימרים שרוצים לשמור על איכות קול גבוהה ככל שניתן ואת זה אסוס עושה באמצעות דרייברים דינמיים מצד אחד ואלקטרט מצד שני כך שטווח התדרים הופך להיות גבוה ואיכותי.

אוזניות גיימינג של ASUS. גיא לוי, מערכת וואלה!
אוזניות גיימינג המבוססות על בינה מלאכותית./מערכת וואלה!, גיא לוי

בנוסף, הציגה אסוס מסכים חדשים ומסכים למחשבים ניידים המצוידים בקצב ריענון של 240Hz, לראשונה במסכים מהסוג הזה, ספקי כוח עם טכנולוגיות חדשות בתחום המאווררים אשר מבטיחות פעולה שקטה במיוחד עם עוצמות רעש שלא עולות על 15 דציבלים ואף מסך חיצוני נייד שמסוגל להתחבר למחשב נייד או לסמארטפון באמצעות חיבור USB-C. המסך יוכל להתחבר פיזית למחשב נייד בחלקו העליון עם מתקן מיוחד שיגיע איתו.

במקביל, לכבוד חגיגות 30 שנות פעילות, הציגה החברה דגמים מיוחדים של מכשירים כמו גרסה 6 של הזנפון, סמארטפון אשר צויד במסך בגודל 6.4 אינץ' אשר הוא נטול שוליים לחלוטין, מעבד סנאפדרגון 855, החדש ביותר מבית קוואלקום ועם מערך צילום חדשני עם מנגנון מסתובב שמאפשר למצלמה לצלם לשני הכיוונים ומאפשר כתוצאה מכך למסך להיות נטול שוליים לחלוטין. את המפרט הטכני חותמת סוללה בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה. לא ברור עדיין אם המכשיר הזה עשה את דרכו לישראל.

גם מחשב ה-ZenBook זוכה לגרסה מיוחדת לחגיגות ה-30, אשר כוללת עיצוב חיצוני ייחודי בדמות ציפוי עור איטלקי לבן ומסך נטול שוליים עם יחס גוף/מסך של 95 אחוזים. הדגם החגיגי יקבל גם הוא את גרסת ה-ScreenPad 2.0 עליה סיפרנו לכם קודם.

הכותב הינו אורח חברת ASUS בטיוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully