וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה בישראל את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2019

27.5.2019 / 19:12

סמסונג מביאה את דגמי שנת 2019 של טלוויזיות ה-QLED שלה לישראל. המסכים החדשים מגיעים עם איכות תמונה משופרת, ממשק מעודכן המאפשר תקשורת גם עם מכשירי אפל וכעת, בפעם הראשונה בישראל, רזולוציית 8K לאיכות הצפייה החדה ביותר בעולם הטלוויזיות

מסך ה-8K החדש של סמסונג לשנת 2019 טלוויזיה טלוויזיות. סמסונג,
מסך ה-8K החדש של סמסונג לשנת 2019 נוחת בישראל./סמסונג

באירוע שערכה היום (ב') סמסונג חשפה את סדרת הטלוויזיות שלה לשנת 2019 עם טכנולוגיית ה-QLED ואת מסך ה-8K הראשון בישראל. החברה עדכנה את הדגמים לתמוך באפליקציית ה-Apple TV החדשה, עליה דיווחנו בשבוע שעבר כי כבר זמינה להורדה בישראל. עוד המסכים מגיעים עם יכולת הזרמת תכנים מהאייפון לטלוויזיה באופן ישיר. אולם גולת הכותרת היא דווקא מסך ה-8K החדש שהחברה חשפה, ה-Q900, המהווה את מסך ה-8K QLED הראשון שנוחת בישראל. הרזולוציה החדשה היא המתקדמת ביותר בעולם הטלוויזיות, ומציעה חדות תמונה גבוהה מכל מסך אחר בשוק הודות לצפיפות פיקסלים גבוהה במיוחד (מעל ל-33 מיליון פיקסלים).

"לראשונה בישראל, אנו נרגשים להציג את הרזולוציה המתקדמת ביותר בשוק, צפיפות פיקסלים שטרם נראתה כמותה במסכי טלוויזיה", אמר קובי בש, מנהל חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג ישראל. המסך החדש מצויד במעבד Quantum 8K האחראי לעיבוד התמונה בטכנולוגיה הפועלת באמצעות בינה מלאכותית. בכל תוכן המתנגן על המסך ובכל אמצעי חיבור, המעבד החדש ישדרג אוטומטית את התוכן מרזולוציה נמוכה לרזולוציית 8K. כמו כן, המסכים יתמכו גם בפונקציית שומר המסך החדשה של החברה, אותה היא מכנה "הפריים". בלחיצת כפתור, הפונקציה תאפשר למסך להפוך ליצירת אומנות המציגה את מיטב יצירות האמנות מהעולם על הקיר, ובלחיצה חוזרת, המסך יהפוך שוב לטלוויזיה חכמה. בעזרת מסגרות מגנט מתחלפות שתמכור בנפרד, סמסונג רוצה להפוך את מסכי הטלוויזיה לרהיט נוסף בבית.

סמסונג The Frame QLED טלוויזיות 2019 טלוויזיה. סמסונג,
מסכי ה-4K של סמסונג לשנת 2019 בישראל. פונקציית ה"פריים" החדשה/סמסונג

בכדי להפוך את חוויית הצפיה למושלמת פיתחה החברה טכנולוגיית תאורה אחורית מלאה, המספקת תאורה מדויקת לכל נקודה בטלוויזיה, וזאת על מנת להציג גווני שחור אמיתיים ועמוקים יותר מאי פעם. עוד תשמור על טכנולוגיית זוויות הצפייה משנה שעברה, המאפשרת לראות את התכנים מכל כיוון ללא ירידה באיכות הצפייה. מסך ה-8K יהיה זמין לרכישה בארבעה גדלים: 65, 75, 82 ו-98 אינץ' וכן מסכי ה-4K יהיו זמינים במגוון דגמים בהתאם לגודל המסך. המסכים זמינים כבר עכשיו לרכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully