וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לבינג'? שלושה טיפים שכל משתמש נטפליקס חייב להכיר

29.5.2019 / 6:10

שירות הסטרימינג נטפליקס שינה את הדרך שבה אנחנו צופים בטלוויזיה ומדי יום הוא מתפתח וכולל פיצ'רים נוספים. לאלו שקשה להם לעמוד בקצב, סיכמנו שלושה טיפים שכל משתמש חייב להכיר:מצפייה עם חברים ועד לשיפור איכות הצפייה

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס מציעה אינספור שעות של צפייה בסרטים וסדרות. למעשה, היא שינתה את הדרך שבה אנו צורכים טלוויזיה בכך שהציעה לראשונה את צפיית ה"בינג'", כשכל הפרקים זמינים לצפייה בעת צאת העונה. בספריה של ענקית הסטרימינג, ניתן למצוא מאות אם לא אלפי תכנים שזמינים לצפייה מיידית. כשאנחנו מדברים על כל התכנים שזמינים, אנחנו כמובן מתייחסים לאלפי, אם לא עשרות אלפי התכנים, הסדרות והסרטים הזמינים לצפייה ישירה בנטפליקס וכל משתמש בשירות יודע כמה קל לאבד בתוך הממשק שלו. ואם מצאתם את עצמכם נאבדים בתכנים כשאתם לא יודעים במה לבחור, אתם לא הראשונים וכנראה גם לא האחרונים. אנשים אחרים בכלל מוצאים את עצמם נאבקים באיכות השידור ובמהירות האינטרנט הצולעת. סיכמנו עבורכם כיצד תוכלו לצפות עם חברים ולהחליט יחדיו על מה לראות ועוד כמה טיפים מגניבים שישפרו לכם את חוויית הצפייה בשירות.

משרדי נטפליקס בקליפורניה. AP
הטיפים האלו יעזרו לכם לשפר את חווית הצפייה. נטפליקס/AP

כך תוכלו לראות תוכניות עם חברים גם כשהם לא לידכם

לעיתים קרובות, צפייה בנטפליקס יכולה להיות מהנה יותר כשהיא יחד עם חברים ובכלל, לא מעט נתקלו בסיטואציה בו בן או בת הזוג רחוקים ולא יכולים להמשיך לצפות יחדיו בסדרות. במשך השנים, הוקמו לא מעט אתרי צפייה משותפת כמו אתר watch2gether, המאפשר למשתמשים לצפות יחד בסרטונים מיוטיוב ותוך כדי לדבר אחד עם השני בצ'אט המובנה. אבל מה עם נטפליקס? ובכן, מתברר שגם לשירות הסטרימינג יש אתר כזה והוא עובד לא רע בכלל. אתר Rabbit מאפשר לגולשים לפתוח חדר צ'אט עם חברים בקלות ושם תוכלו לפתוח גם כרטיסיה שתהיה משותפת לכל האנשים בשיחה - גם כזו של נטפליקס. כך, גם ממרחק גדול, עדיין תוכלו לראות את הסדרות והסרטים האהובים עליכם עם חברים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהירות חיבור איטית? כך תוכלו לצפות בנטפליקס ללא "תקיעות"

חיבור איטי לאינטרנט זו בעיה גדולה, בעיקר בצפייה במחשבים ניידים וסמארטפונים הנמצאים במיקום יחסית רחוק מהראוטר. החיבור האיטי משפיע על הזרמת התוכן אל המחשב שלכם ויכול לגרום לתקיעות של הסרט או הסדרה בה אתם צופים. לשמחתנו, בנטפליקס יש אפשרות המאפשרת לבחור בעצמנו את איכות השידור בהתאם למהירות החיבור. כמו כן, במידה ומהירות החיבור לרשת נמוכה, עדיין תוכלו לצפות באיכות גבוהה, אך הצפייה עלולה להיות פחות חלקה. בווינדוס, לחיצה על הכפתורים control + shift+ alt + s, או במק cmd+shift+s, ולאחר מכן תוצג חלונית קטנה ובה תוכלו להגדיר את איכות השידור, לרבות שליטה גם על איכות השמע. ככל שהמספר יהיה נמוך יותר, כך איכות הזרמת התוכן תהיה נמוכה יותר ומאידך, כך גם היא תהיה חלקה יותר במקרה שבו האינטרנט איטי.

מהירות אינטרנט בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
למרות החיבור האיטי, כך תוכלו לצפות בסדרות ללא תקיעות אבל באיכות נמוכה יותר./צילום מסך, צילום מסך

נסו את התכונות של נטפליקס לפני כולם

תהליך ההרשמה לתוכנית הנסיינים של נטפליקס היא פשוטה למדי. חשוב לציין שלאחר ההרשמה, תקבלו גרסת בטא של אתר החברה שישתנה לא מעט ולעיתים תכופות. לא פעם דיווחו משתמשים שמדובר בשינוי שגורע מהחוויה, אך זו בסופו של דבר מטרתה של נטפליקס בהפעלת תוכנית הנסיינים - לבדוק את הפיצ'רים החדשים ולקבל פידבקים באם הם חיוביים או שליליים. כדי להירשם לתוכנית, היכנסו לאתר של החברה ולאחר מכן לחצו על החשבון שלכם בחלקו העליון של המסך מצדו הימני. משם לחצו על "השתתפות בבדיקות" ולאחר מכן תילקחו למסך שיאפשר לכם לקבל את העדכונים החדשים לפני כולם.

את התכונות החדשות תוכלו לקבל גם למכשיר האנדרואיד שלכם על ידי הרשמה לתוכנית הבטא דרך גוגל. כדי להירשם היכנסו לאתר הנסיינים של נטפליקס בחנות האפליקציות של גוגל כאן ולאחר מכן עדכנו את האפליקציה מהחנות לגרסת הבטא האחרונה. כל התכנים יישארו זהים אך כאמור, תוכלו ליהנות מהתכונות החדשות לפני כולם.

תכנית הבטא של נטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
כמה לחיצות וגם אתם תוכלו לנסות את התכונות החדשות בנטפליקס לפני כולם./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully