וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזוודה החכמה שתשנה את חיי נוסעי הלואו קוסט

12.2.2019 / 8:10

זוהי קריאה לנוסעי הלואו קוסט: המזוודה הישראלית החכמה תגיד לכם כמה המזוודה שוקלת ותחסוך לכם מאות, ואם אתם נוסעים מתמידים, גם אלפי שקלים. בדקנו את המזוודה החכמה של רולינק וחזרנו מופתעים מהמחיר והאיכות

חכמה. מייקי לוי, מערכת וואלה!
זולה וחכמה./מערכת וואלה!, מייקי לוי

טיסות הלואו קוסט הוזילו לנו את מחירי הטיסות בצורה משמעותית: עשרות אירו כדי לטוס לאירופה. עם זאת, צריך להיות מאוד מדוייקים ולשים לב לאותיות הקטנות, מאחר והרווח של החברות האלו נעוץ דווקא בכבודה והשירותים הנלווים. בטיסות האלו אי אפשר להתמקח על משקל המזוודה, קילוגרם עודף ואתם צריכים לשלם - והרבה. אם תבצעו את התשלום לפני, תוכלו לחסוך המון כסף, אך לא לכולם יש משקל נייד. במיוחד בשביל זה, חברת כתר השיקה את מותג "רולינק". מותג מזוודות חכמות שכוללות מטען נייד ומשקל מובנה במזוודה. אם אתם חיים ברשתות החברתיות, בוודאי נתקלתם בסלבס שהעלו תמונות עם המזוודות של רולינק, ונראה כי גם אחרי שהקמפיין נגמר, הסלבס ממשיכים להשתמש במזוודות וזה אולי מרמז על האיכות של המזוודה.

עיצוב

העם מתחלק לכאלו שאוהבים מזוודות מבד וכאלו שאוהבים מזוודות מפלסטיק, והמזוודה של רולינג הינה מפלסטיק מלא. היא מלבנית עם הלוגו שמתנוסס בחזית, שתי ידיות, למעלה ובצד שמאל, שם נמצא המשקל שעליו נפרט בהמשך, ועם ארבעה גלגלים נוחים שמסתובבים בצורה חלקה. המזוודה מעוצבת בצורה מעט גסה, אך האביזרים החשובים כמו הידית הטלסקופית והגלגלגים רב כיווניים, מרגישים איכותיים מאוד ומספקים הרגשה שהמזוודה עמידה, גם עבור הנוסעים המתמידים מאוד. המזוודה נפתחת ונסגרת באמצעות סוגר פלסטיק שעליו מותקן המנעול בתקן TSA, תקן בינלאומי המיועד לנעילת מזוודות ומוכר בכל השדות תעופה הבינלאומיים.

תא פנימי. מייקי לוי, מערכת וואלה!
תא פנימי המספק שטח אחסון נדיב./מערכת וואלה!, מייקי לוי

בפנים ניתן שטח אחסון נדיב שמנוצל היטב ומתחיל ב-21 ליטרים לדגם הקטן, 27 ליטרים לגודל הבינוני ועד ל-31 ליטרים למזוודה הגדולה ביותר. שטח האחסון הנדיב כולל שתי מחיצות עם אפשרות להדק את הבגדים, כך שניתן מעט "לדחוס" אותם, לטובת ניצול אופטימלי של שטח האחסון במזוודה. עוד שמחתי לגלות כי למזוודה אטם מים מובנה שמספק הגנה בכל מזג אוויר. אז נכון שאולי לא תצללו איתה, אך עדיין חובבי המזוודות עם הבדים בוודאי מכירים את זה שמגיעים ליעד גשום והמזוודה רטובה כולה. כאן תוכלו להיות בטוחים שפרטי המזוודה שמורים ויבשים.

המשקל החכם: ימנע קנסות בחברות התעופה

חברות התעופה, במיוחד הלואו קוסט, החלו להקפיד בצורה יתרה על משקל המזוודה: כל קילו עודף מחייב בתשלום שכשהוא מגיע לשדה התעופה, הוא יקר להחריד. לשם כך, המזוודה של רולינג מצויידת במשקל דיגיטלי שהופך את המזוודה "הטיפשה", למזוודה "חכמה" שעשויה לחסוך לכם מאות שקלים, ואם אתם נוסעים מתמידים בלואו קוסט - אף אלפי שקלים. בתוך המזוודה נמצא הסבר מפורט ומקיף על השימוש במשקל, כך שכל משתמש ידע כיצד להפעיל אותו בצורה אופטימלית. תחילה, מניחים את המזוודה הרצפה, כשהידית עם המשקל כלפי המשתמש. מפעילים אותה, בוחרים את יחידת המשקל הרצויה שהיא קילוגרם או ליברות במידה ואתם טסים בארצות הברית, ומרימים את המזוודה. בתוך שניות בודדות מתקבל משקל המזוודה שלהפתעתי, הוא מדויק במיוחד.

משקל. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המשקל שיחסוך לכם המון כסף./מערכת וואלה!, מייקי לוי

עוד רולינק מציעה מזוודה שכוללת מטען נייד בקיבולת של 10,000 מיליאמפר-שעה. המטען הנייד פחות נוח במזוודות כאלו, שכן הוא פשוט נשלח לבטן המטוס ועשוי גם לגרום למשתמשים ללא מעט בעיות. על פי אמנה בינלאומית, נאסר על משלוח מטענים ניידים אל תא המטען, מחשש להתלקחות הסוללה. לכן, אם שכחתם את הסוללה בפנים, חברת התעופה עשויה להסיר את הסוללה בעצמה. עם זאת, הסוללה הניידת נוחה בעיקר במזוודות שהן טרולי, כלומר כאלו שעולות לקבינת המטוס, ויכולות לשמש בזמן ההמתנה הארוכה בשדה התעופה.

סיכום

המחיר של המזוודה הצליח להפתיע אותי ובענק: המחיר ההתחלתי עומד על 475 שקלים למזוודה בנפח 21 ליטרים, 545 שקלים למזוודה בנפח 27 ליטרים, ו-595 שקלים למזוודה בנפח 31 ליטרים. עוד המזוודה כוללת אחריות של 10 שנים ושנה על הרכיבים האלקטרוניים. המזוודה נטולה יוקרה והיא לא למי שחובב מותגים כמו Tumi או Rimowa, אך היא מיועדת למי שרוצה מזוודה זולה ואיכותית. המחיר ואיכות החומרים הצליחו להפתיע אותי ובענק ועבור נוסעי הלואו קוסט, המזוודה הזאת היא בגדר חובה.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully