וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר הניגון: סמסונג מסתבכת עם הסמארטפון המתקפל

30.5.2019 / 11:53

העיקר התחרות על הראשוניות: חברת סמסונג הייתה הראשונה שהכריזה על סמארטפון מתקפל מסחרי והייתה גם הראשונה לדחות את ההשקה. כעת מסתמן כי מועד השקת ה-Fold כלל לא צפוי להיות בקרוב ולא ברור מתי אם בכלל, אך תחילה הוא יהיה בקוריאה ואז בשאר העולם

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
הסמארטפון המתקפל של סמסונג/מערכת וואלה!, עמית לגו

אז הוא בקרוב יגיע לחנויות? דיווחים חדשים כי הסמארטפון המתקפל של סמסונג כן צפוי להגיע לחנויות, אך בשלב זה לא ברור מתי. המועד הסופי היה במהלך חודש מאי, אך כעת נראה שגם הוא נדחה ואחרי שמועות רבות על כך שהוא יושק ביוני, כעת מסתמן כי גם זה ככל הנראה לא יקרה. הפיאסקו של הסמארטפון המתקפל הגיח לאתרי החדשות לפני כחודש וחצי, לאחר שמבקרים ברחבי העולם קיבלו את הסמארטפון לבדיקה מקיפה. סמסונג ספגה לא מעט תלונות לאחר שהמסך בסמארטפון המתקפל, ה-Galaxy Fold נשבר או הפסיק לעבוד אחרי זמן קצר. רק כמה חודשים קודם לכן, בסמסונג התגאו במכשיר המתקפל, כשאירוע ההשקה שהתקיים בפברואר, נפתח עם סרטון שחושף אותו ואת פריצת הדרך הטכנולוגית שהביא לשולחן. עוד התגאו כי הסמארטפון קופל יותר מ-200 אלף פעמים וכי הוא עמיד במיוחד. כעת, בכיר בחברה בישר כי תאריך תחילת מכירת הסמארטפון יקבע בשבועות הקרובים.

"המסך של הסמסונג שלי הפסיק לעבוד לגמרי ונשבר אחרי יומיים בלבד. הסמארטפון הגיע עם ציפוי. סמסונג אמרה שכדאי לא להוריד אותו. הסרתי אותו מבלי שידעתי את זה. נראה לי שזה תרם לבעיה שלי", אמר עיתונאי בבולמברג. הסערה התקשורתית לא איחרה להגיע מיד לאחר מכן וסמסונג ביקשה מכלל העיתונאים בעולם להחזיר את הסמארטפונים לידיה ועצרה לחלוטין את הליך שיווקו. כל ההזמנות המוקדמות של הסמארטפון בוטלו ותאריך ההשקה הרשמי שלו נדחה עד להודעה חדשה. עם זאת, בסמסונג הבינו שהביקוש עדיין גבוה ולכן הודיעו באופן רשמי כי הם שוקדים על תיקון הפגמים ובהחלטות סופיות לגבי תאריך תחילת השיווק לרוכשים.

סמסונג גלקסי F סמארטפון מתקפל. צילום מסך
הסמארטפון המתקפל של סמסונג/צילום מסך

עוד החברה הודיעה כי ביצעה שינויים קלים למסך ולציר האחראי על פתיחת וסגירת הסמארטפון עצמו, וזאת על מנת לאפשר לו להיות עמיד יותר. עם זאת, נראה שהשינויים האלו לוקחים יותר זמן ממה שציפו. הנחמה היחידה עבור הקוריאנית זו כמובן פרשת וואווי והממשל האמריקני. בוואווי נאלצו לדחות את השקת הסמארטפון המתקפל שלהם, ה-Mate X בלית ברירה עד להודעה חדשה. פרשנים מעריכים כי הסמארטפון המתקפל של סמסונג יחל להימכר קודם בקוריאה ולאחר מכן ימשיך לשאר העולם וכי התאריך הרשמי יהיה קרוב יותר להשקת הנוט 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully