וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו את וייז בצד: שלושה פיצ'רים שאתם חייבים להכיר בגוגל מאפס

3.10.2019 / 7:38

משתמשים בוייז כדי להגיע ממקום למקום? תכירו את אפליקציית המפות של גוגל שיכולה לעשות עבורכם הרבה יותר. מבדיקה של שעות העומס במסעדות ועד ניווט גם ללא אינטרנט. שלשוה טיפים שאתם חייבים להכיר באפליקציית המפות של גוגל

גוגל משרדים רוסיה. AP
גוגל מפות הופכת לטובה יותר מרגע לרגע. משרדי גוגל/AP

תשכחו מ-Waze ותכירו את גוגל מאפס. אומנם שתי האפליקציות מבית גוגל, ושתיהן חולקות את מרבית מהאלגוריתמים, אך גוגל מציעה אפליקציית ניווט שלדעת רבים, היא טובה יותר מ-Waze הישראלית, וכעת כששתיהן מציעות את אותו המסלול, נראה כי אין לכם באמת סיבה להתלבט בכלל. על אף שכמעט אף אפליקציה לא יכולה להתחרות בדיווחים של וויז, בגוגל מפות תוכלו למצוא אפשרויות מסלול בתחבורה ציבורית וברגל ואף למצוא קורקינט חשמלי שיתופי דרך המפה. בעדכון האחרון ששחררה למפות, אפשרה החברה בפעם הראשונה הצגה של מצלמות מהירות וכן הצגת המהירות המותרת בכביש בו אתם נוהגים.

עוד בעדכון החדש, משתמשים יוכלו לבדוק ולראות מקומות בהם התרחשה תאונה ובכך לתכנן את מסלולם ליעד בהתאם. חשוב לציין שהתכונה הזו אינה חדשה ולמעשה נמצאת כבר לא מעט זמן בגרסת ניסיון שהופצה בארצות הברית, אולם כעת הדיווחים מצביעים כי היא מופצת ברגעים אלו גם לאזורים נוספים בעולם. כאמור, לאחר עדכון האפליקציה, משתמשים יוכלו לראות על גבי המסך אייקון חדש בצד שמאל, שיציג את המהירות המותרת בכביש ואם עברתם אותה. כמו כן, האפליקציה תודיע לכם בקול במידה ואתם בדרך לעבור מצלמת מהירות.

אך מעבר לניווט בסיסי, המפות של גוגל מאפשרות הרבה יותר. הנה כמה טיפים שאתם חייבים להכיר

בלי לצאת מהבית: בדקו עד כמה עמוס במסעדה

האח הגדול 2.0: גוגל יודעת כמה זמן אתם מבלים במסעדה, באיזו מסעדה ואם תשתפו פעולה, היא גם תדע איך היה לכם במסעדה ותדע איזה מסעדות להציע לכם על פי הטעם שלכם. אך אחד מהפיצ'רים החשובים ביותר, זו העובדה שגוגל יודעת איזה שעות וימים עמוסים במיוחד במסעדה אליה תרצו ללכת. כדי לבדוק עד כמה עמוסה המסעדה, פתחו את האפליקציה, חפשו את המסעדה ולחצו עליה. אחר כך רדו במסך עד שתמצאו את זמני העומס. בגרף המפורט, תוכלו לראות את שעות העומס ואפילו את זמן השהייה הממוצע במסעדה.

טיפים גוגל מאפס. צילום מסך, צילום מסך
בלי לצאת מהבית, כך תדעו עד כמה עמוס במסעדה./צילום מסך, צילום מסך

בחו"ל או בארץ: התכוננו לכל תרחיש והורידו את המפות מראש

גוגל מאפשרת שמירה פיזית של המפות על הסמארטפון שלכם. ההורדה מוגבלת לשנה שלמה, אך במהלכם תוכלו להשתמש במפות ללא תלות באינטרנט. בין אם אתם מטיילים בחו"ל או נמצאים בארץ, תוכלו לשמור את המפות על הסמארטפון שלכם לניווט רגלי או ניווט באמצעות הרכב. כדי לעשות זאת, חפשו את העיר בשורת החיפוש ובשורה עם האייקונים שיופיעו, עברו עד שתמצאו את האייקון "הורדה" או "Download". במסך החדש שיפתח, בחרו את הרדיוס ולחצו על הורדה. כדי לצפות במפות, פתחו את התפריט הראשי (לחיצה על הכפתור עם השלושה פסים בשורת החיפוש), ולחצו על מפות לא מקוונות.

גוגל מאפס 2. צילום מסך, צילום מסך
התכוננו לכל תרחיש: הורידו את המפות מראש./צילום מסך, צילום מסך

שתי לחיצות כפתור ולא תשכחו איפה הרכב נמצא

החנתם את הרכב ושכחתם איפה? בעזרת שתי לחיצות בלבד, תסמנו איפה הרכב שלכם נמצא ותוכלו לנווט אליו בקלות. זה אולי אחד מהפיצ'רים היעילים והפשוטים ביותר שגוגל מציעה. כדי לעשות זאת, פתחו את האפליקציה ולחצו על העיגול שמראה את מיקומכם. בתפריט שיפתח לחצו על "Set as Parking Location". מעתה, תראו את הסמן "You Parked near here". כדי לנווט בחזרה אל הרכב, לחצו על סמן הניווט, ולצד היסטוריית החיפוש, תראו את מיקום הרכב. לחיצה נוספת, ותוכלו לנווט אל הרכב.

גוגל מאפס. צילום מסך, צילום מסך
הפיצ'ר שיציג היכן נמצא הרכב./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully