וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחילות 2019": ברשת צוחקים על הבחירות החוזרות

אחרי שבוע מותח וקושי רב בהרכבת הממשלה, אישרו אמש (רביעי) 74 חברי כנסת את פיזור הכנסת. בחודש וחצי האחרונים התקשה בנימין נתניהו להרכיב קואליציה, על רקע מחלוקות שבין מפלגת ישראל ביתנו למפלגות ש"ס ויהדות התורה

.

ישראל נערכת לבחירות חוזרות לאחר שנתניהו לא הצליח להרכיב ממשלה. הימים האחרונים היו מתוחים מאוד עבור העולם הפוליטי - המשא ומתן עם ליברמן בנוגע לחוק הגיוס נכשל, ראש הממשלה נתניהו מצא את עצמו בוויכוחים גם מול המפלגות החרדיות והכנסת החלה להצביע על החוק שיביא בעתיד לפיזורה. לאחר שבישראל ביתנו סירבו להתפשר ומפלגתו של כחלון הבהירה כי אינה תשב בקואליציה של 60 חברי כנסת, אמש (רביעי) הכנסת החליטה על פיזורה ותאריך הבחירות החדשות נקבע ל-17 בספטמבר. וכמו בכל סערה פוליטית כזו או אחרת, הרשת מיהרה להתאגד ולצחוק על הבחירות החדשות יחד.

נתניהו סירב להחזיר את מנדט הרכבת הממשלה לנשיא מפחד שיתן אותו לאדם אחר ובכך הכנסת מצאה את עצמה שבה לסבב בחירות נוסף שיעלה, על פי ההערכות, כ-600 מיליון שקלים וזה עוד לפני שקלול יום השבתון הנוסף במשק. נתניהו אף הציע למפלגת העבודה את תיק הביטחון ווויתור על העברת חוק החסינות תמורת הצטרפותה לקואליציה, אולם גבאי סירב לכך. ועל כן, לאחר יממה סוערת במיוחד בכנסת, 74 ח"כים הצביעו סופית על בחירות חוזרות. אספנו את מיטב הבדיחות ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully