וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוח הישראלי גדול": דיברנו עם הישראלי הבכיר ביותר באגודה

30.5.2019 / 12:58

איתי חורב משמש כסמנכ"ל שיווק באגודה, חברה בינלאומית המספקת גישה לשני מיליון מלונות ברחבי העולם. חורב עבר למטה אגודה בבנגקוק, ובריאיון מיוחד, הוא מספר לנו על הישראלים "שהשתלטו" על אגודה ועל הטכנולוגיות בחברה

אגודה איתי חורב. יח״צ,
איתי חורב, הישראלי הבכיר ביותר באגודה./יח״צ

טיסות הלואו קוסט הוזילו את מחירי הטיסות לאירופה והעולם, והישראלים התאהבו בחופשות בחו"ל. במחיר של חופשה באילת, ניתן למצוא לא מעט יעדים משתלמים באירופה ובמחיר טיסה ללונדון של לפני חמש שנים, ניתן כיום לטוס לארצות הברית. הישראלים אוהבים לטוס - והרבה. לא במפתיע, הישראלים גם אוהבים לעשות מחקרי שוק ולמצוא את המחירים הזולים ביותר. חברת אגודה מאפשרת גישה לשני מיליון מלונות ברחבי העולם ודיברנו עם איתי חורב, סמנכ"ל שיווק והישראלי הבכיר ביותר באגודה, אחד מאתרי הזמנת המלונות הגדולים בעולם.

איך זה לעבוד עם עוד עשרות ישראלים ביעד לא שגרתי כמו בנגקוק?

"אנחנו בסביבות ה-100 ישראלים. כשאני הגעתי לפני חמש שנים אני חושב שהיה אפשר לספור אותנו על יד אחת או שתיים. אבל זה דבר מאוד גדול, גם הכוח הישראלי גדול. יש לאגודה מעל 4,000 עובדים בעולם. בערך חצי מהם בבנגקוק שזה המרכז התפעולי וזו חברה מאוד גדולה. יש לנו סניף בישראל והוא יחסית קטן. הוא מונה 10 אנשים של מדעני נתונים. אנחנו בעצם חברה טכנולוגית מאוד ב-DNA שלנו. הישראלים פזורים בארגון והחברה היא בינלאומית, השפה הרשמית היא אנגלית והפגישות מתנהלות באנגלית. כמובן שאם יש גישה או שיחת מסדרון של רק ישראלים ואז כמובן שלא נדבר באנגלית בצורה מלאכותית. יש הרגלים בין ישראלים לדבר בשפת האם, כמו שקורה בשפות אחרות. חוץ מזה, הישראלים אוהבים את בנגקוק, יש התאמה טובה עם התרבות והחברה וסגנון העבודה".

יש יתרון להיות ישראלי בחברה בינלאומית?

"זה עובד לשני הכיוונים הכיוונים: אני חושב שיש השפעה חיובית לישראלים בחברה ויש גם השפעה חיובית מבחינת החברה. דברים שישראלים יכולים להשתפר בהם שזה היכולת לעשות דברים בקנה מידה גדול במיוחד ועבודה בצורה מסודרת. בסוף אנחנו חברה שמשרתת כמות עצומה של לקוחות אז בטח כשאתה בונה מוצרים למיליוני אנשים, צריך לבנות מוצרים בצורה נכונה וארוכת טווח. באנו עם התרבות הישראלית שאני ברמה האישית למדתי המון מהעולם וגם זה השפיע לחיוב על הישראלים פה. יש גם יתרון לאגודה, שזה יוצר את השילוב הנכון שהלקוחות שלנו הם מאוד בינלאומיים אז חשוב שהמוצר יהיה מגוון ככל הניתן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ישיבת צוות - איתי חורב. צילום מסך, צילום מסך
יותר מ-100 ישראלים בחברה./צילום מסך, צילום מסך

יש לכם גם משרד בישראל, ספר לי עליו

"זהו מרכז שמתעסק במדע הנתונים ולמידת מכונה. אלו טכנולוגיות שאנחנו משתמשים בהן ויש המון שלבים או חלקים באתר ובשיווק שאנחנו עושים בלמידת מכונה. יש את הצוות בארץ ויש גם צוות בתאילנד. הם למעשה מתעסקים בכמעט כל החוויה, לרבות המחיר. הרבה אנשים באים אלינו כי יש לנו מחירים טובים מאוד והדרך להציג את זה היא לא כל כך פשוטה כשאנחנו מציעים שני מיליון מלונות. אי אפשר לעשות משא ומתן מלון מלון. אנחנו גם עובדים עם ספקי צד שלישי ואנחנו עושים איסוף נתונים של ספקים שונים מהרבה מקורות, של מחירים, מלונות, חדרים. יש הרבה אתגר להביא את זה לחווית משתמש פשוטה כי את אותו המלון אתה יכול לקבל מעשרה ספקים שונים ואתה צריך לדעת שזה אותו מלון ואותם החדרים כי הכל שונה. מה המחיר הכי טוב שאתה מביא כי המחירים מורכבים, עם מיטה נוספת, בלי ביטול, עם ביטול, מיטה נוספת".

השקתם לאחרונה אפשרות לארח בבתים, בדומה למתחרה האירופאית

אנחנו קוראים לזה Agoda homes וזה חלק מהמיקוד של החברה, לצורך עולם הנסיעות, זו קטגוריה שצומחת. יש מגוון שונה של דירות לבין מלונות, בנייני דירות ותמיד היה לנו את דירות לאירוח מסוגים שונים ועכשיו אנחנו משקיעים בו הרבה ועושים מיתוג מחדש לאתר, כי זה חלק שצומח ומשפחות מאוד אוהבות והקהל יעד שלנו זה משפחות שמטיילות. הדירות מגיעות עם מכונות כביסה, מטבח, כמה חדרים והחלק שאנחנו משקיעים בו הרבה זה הדירות, גם חווית המשתמש מתאימה שצריך לאסוף את המפתח. מאיפה ואיך.

האתר אגודה. צילום מסך, צילום מסך
״ אנחנו רוצים לשפר את חווית המשתמש כדי שאנשים יורידו את האפליקציה ובפעם הבאה להזמין באפליקציה כי הם יודעים שיש חווית משתמש טובה״./צילום מסך, צילום מסך

איך מפתחים ומעצבים חווית משתמש שתתאים למיליוני משתמשים?

"יש לנו בחברה מעל 1000 מהנדסים וחלק גדול מזה אלו אנשי פיתוח ורוב מה שהם מתעסקים איתו זה אנשי מוצר ולשפר את חווית המשתמש שמתחילה מהרגע שאתה משתמש באפליקציה, מגיע מגוגל, או אפליקציות אחרות. משם צריך להתאים את המחיר הנכון ולדאוג שתסיים את ההזמנה. יש לזה כמה רבדים: צוות שעושה סקר שוק והוא שואל אנשים במקומות שונים מהעולם ומבקש לדעת איך מזמינים מלון וזה שונה אם אתה שואל משפחה קוריאנית, משפחה מערב הסעודית או מישהו לנסיעת עסקים או לירח דבש. עושים המון מחקרים כאלו כדי להבין מה אנשים רוצים ומה הם מחפשים.

אחר כך עוברים לניסויים באתר: אנחנו רואים שיש משהו שאפשר לשפר ומביאים רעיון. אם לחדר יש מיטות ילדים או לא, אז נעשה את זה בולט יותר. זה עולה בתור ניסוי שרואים אם הלקוחות נחשפים לחוויה, אם הם אוהבים את זה ונשארים יותר זמן באתר. אנחנו רוצים לשפר את חווית המשתמש כדי שאנשים יורידו את האפליקציה ובפעם הבאה להזמין באפליקציה כי הם יודעים שיש חווית משתמש טובה".

האם בקרוב אגודה תדע לזהות את העדפות שלי ותציע מלונות שמתאימים לי?

כל התחום של למידת מכונה זה תחום שחלק מהגדול שלו זה לפתור את זה. אנחנו מתעסקים הרבה עם הבעיה הזאת ואנחנו פותרים את זה בצורה מסוימת אבל יש לנו מה לשפר. גם אם יש לך היסטוריה של הזמנות באגודה, אנחנו עושים התאמה אישית של דירוג המלונות. אם אתה ישראלי שמחפש מלון בפורטוגל לעוד שלושה חודשים לחופשת ראש השנה, הסדר תוצאות יהיה שונה והאימיילים שתקבל אחר כך יהיו שונים ממשתמש מתאילנד שמחפש מלונות בפורטוגול. אנחנו גם לא יכולים להיות יותר מדי ספציפיים, לנסות לנחש מה ה-3 מלונות שאתה רוצה, זה מורכב. אני לדוגמה מטייל בכובעים שונים: עם משפחה, עסקים וגם פעם אחת טיילתי רק עם אשתי. כל סוג נסיעה משנה את אופי המלון. אבל כבר היום זה קורה ויש לנו כוונה להמשיך ולשפר את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully