וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק החדש של פוקימון יעניק פרסים לפי איכות השינה של השחקן

31.5.2019 / 10:12

זה עוד לא היה: פוקימון עשויה לשחרר בחודשים הקרובים משחק חדש, בדומה לפוקימון גו, והמשתמשים הולכים להיות מתוגמלים לפי איכות השינה שלהם. למעשה, כך גם יקבע ויראה המשחק - בהתאם לאיכות השינה. כל הפרטים על המשחק יוצא הדופן של פוקימון

פוקימון נינטנדו סוויטץ'. יח"צ,
פוקימון מתכננת משחק חדש שיזכה אתכם בנקודות על שינה. פוקימון/יח"צ

פוקימון הכריזה כי היא מפתחת משחק חדש בשם "פוקימון שינה", שיעקוב אחר השינה של השחקנים וישתמש במידע לפיתוח משחק נוסף. הקונספט של המשחק החדש, שישוחרר על פי ההערכות בשנה הבאה, נועד לתגמל הרגלי שינה טובים כחלק מאורח חיים בריא טסו קנזו אישיהארה, מנכ"ל חברת פוקימון, אמר באירוע בטוקיו כי החברה עובדת על פיתוח משחק חדש שיהיה דומה לפוקימון גו בבסיסו, אך למעשה יעקוב אחר השינה של המשתמשים ויזכה אותם בנקודות על כך. עוד החברה סיפרה כי תשתמש בנתונים כמו כמה זמן השחקנים ישנו ומתי התעוררו על מנת לשנות את מהלך המשחק.

המשחק החדש נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Select Button, שפיתחה עם פוקימון את המשחק "Magikarp Jump" ועם חברת ניאנטיק, שבעצם יזמו יחד עם פוקימון את המשחק הפופולרי פוקימון גו. ועל אף החשיפה כי המשחק ינצל את הרגלי השינה של המשתמשים, בחברה סירבו להגיב באופן מפורש על איך מהלך המשחק ישתנה בהתאם לנתונים האלו. הכותר החדש יוכל לפנות לקהל יעד חדש לחלוטין עבור פוקימון. למעשה, במקום לפתח את המשחק בעיקר עבור גיימרים, הוא יוכל לפנות גם לשוק שירותי מעקב הבריאות שהולך וגדל.

אישיהארה אמר כי המשחק החדש יעוצב כך שהשינה שלנו תהפוך לסוג של בידור, ממש כמו שפוקימון גו גרם לנו ללכת ברחבי העיר ולתפוס פוקימונים. "הרעיון של המשחק הוא לגרום לאנשים לחכות בציפייה להתעורר כל בוקר מחדש. המשחק מנצל מידע כגון כמה זמן השחקן ישן או מתי התעוררו, וזאת על מנת ליצור סוג חדש של משחק משעשע", אמר אישיהארה. נינטנדו מנסה מזה זמן רב למשוך אוהדים של סנסציית פוקימון גו, שכבשה את העולם ב-2016, לשחק בקונסולה החדשה שלה, הסוויץ'. רק בחודש מרץ האחרון הודיעה החברה כי מעל ל-10 מיליון עותקים של פוקימון לסוויץ' נמכרו. החברה מאמינה כי המשחק החדש יוכל גם הוא לצבור קהל ולמשוך יותר אנשים לעבר קהילת מעריצי פוקימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully