וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

125 גברים ונשים התפשטו מול משרדי פייסבוק במחאה על מדיניות הצנזורה ברשת

4.6.2019 / 11:08

האמן השנוי במחלוקת, ספנסר טוניק, הפשיט גברים ונשים מול משרדי פייסבוק בניו יורק כדי למחות על מדיניות צנזורת הפטמות של פייסבוק ואינסטגרם. המצטלמים כיסו עצמם בתמונות של פטמות גברים, כי אלו בניגוד לפטמות של נשים - לא עוברות צנזורה

טל אנגלנדר

בסרטון - ספנסר טוניק מצלם בים המלח

צלם העירום האמריקאי ספנסר טוניק כינס 125 גברים ונשים לצילום משותף מול משרד פייסבוק בניו יורק במטרתה למחות נגד מדיניות הרשת החברתית האוסרת על פרסום פטמות של נשים, בעוד אלו של הגברים עוברות צנזורה. מעריצים רבים של האמן שואפים לקחת חלק בפרויקטים האמנותיים שלו וקומץ קטן מהם התאסף בתחנת המטרו "אסטור" שבמנהטן בראשון בבוקר בלי לדעת בכלל במה מדובר. הם התבקשו לכסות את פטמותיהם במדבקות של פטמות גברים ("פטמות שנתרמו" כפי שכינה זו טוניק) ואת איבר מינם בהדפסים גדולים של אותן פטמות - וזאת כדי ללעוג לכך שפטמות נשים המכוסות בפטמות גברים הן לכאורה הפתרון היחיד לבעיית הצנזורה.

המדיניות הבעייתית של פייסבוק האוסרת לפרסם תמונות החושפות פטמות של נשים - מלבד בהקשר הנקה וניתוח הסדרת שד או איורים ופסלים - מרגיזה אמנים רבים וזכתה לא פעם להשמצות ברשת. פרויקט הצילום הנוכחי של טוניק, בשיתוף הקואליציה הלאומית נגד צנזורה, נועד לקרוא לחברה לשקול מחדש ולשנות את המדיניות "המגוחכת" בנושא.

צילום עירום מול משרדי פייסבוק כמחאה על צנזורת הפטמות. GettyImages
עירום מול משרדי פייסבוק כמחאה על צנזורת הפטמות/GettyImages

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully