וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האפליקציה התהפכה": משתמשים ישראלים מדווחים על תקלה באינסטגרם

4.6.2019 / 17:25

עשרות משתמשים ישראלים מדווחים בשעות האחרונות על תקלה באינסטגרם. התקלה גרמה לכך שהאפליקציה התהפכה ונתקעת רק על המצלמה, ללא אפשרות לגשת לתמונות. הבעיה ככל הנראה נגרמת בעיקר אצל משתמשי אנדרואיד או אייפון בשפה העברית, אך יש גם פתרון פשוט

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
באג ברשת החברתית מונע ממשתמשי אייפון לפתוח את אפליקציית אינסטגרם./ShutterStock

משתמשי אייפון? אם האינסטגרם שלכם השתגע בשעות האחרונות, אתם ממש לא לבד. משתמשים ישראלים מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית הרשת החברתית לשיתוף התמונות של פייסבוק. התקלה השביתה לחלוטין את אפליקציית האינסטגרם עבור המשתמשים, ובין כמות הדיווחים העצומה, נרשמו בעיות בצפייה בסטוריז וכן העלאתן, הודעות שאינן נפתחות, עליית האפליקציה ישירות למסך הצילום וכן על קריסה כללית של האפליקציה. על פי המידע שפורסם ברשתות החברתיות והמשתמשים, אינסטגרם טרם התייחסו לתקלה או הציעו למשתמשים עדכון הפותר אותה.

עוד נראה כי התקלה החלה במהלך שעות הבוקר המוקדמות והשפיעה באופן בלעדי על בעלי אייפון עם מערכת הפעלה בשפה העברית. עד לצאת העדכון שיפתור את התקלה אחת ולתמיד, הוצע ברשת פתרון זמני עליו דיווחו בחיוביות. היכנסו להגדרות המכשיר ולאחר מכן שנו את שפת מערכת ההפעלה לאנגלית. לאחר מכן, בצעו הפעלה מחדש למכשיר ונסו להיכנס מחדש לאפליקציית אינסטגרם. התקלה אז אמורה להיעלם והאפליקציה תיפתח באופן רגיל, ממש כמו קודם.

מפייסבוק טרם התקבלה תגובה, ונעדכן כשתתקבל

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully