וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שיחשוף האם השתתפתם בסרטון פורנו

6.6.2019 / 8:54

כלי חדש יציג האם זייפו את הפרצוף שלכם והדביקו אותו בסרטון פורנו, או שמה השתתפתם מרצונכם החופשי. הכלי החדש פותח על ידי מתכנת סיני ועושה שימוש בבינה מלאכותית ובתוך כמה שניות הוא יציין: האם השתתפתם בסרטון או לא

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סיפור בדקה - צפה בפורנו בעבודה, פוטר ותבע את המעסיק/מערכת וואלה! News

מתכנת סיני חשף כי אחרי עבודה רבה, הצליח לפתח תוכנה המאפשרת למשתמשים לבדוק האם השתמשו בפרצוף בת הזוג או בן הזוג, זייפו אותו והכניסו אותו לסרטון פורנו, לרבות אם השתתפתם בסרטון כזה מרצונכם. הכלי אותו פיתח מקשר לכאורה בין מאות אלפי שחקניות פורנו מהעבר והווה לחשבונות האינסטגרם והפייסבוק האישיים שלהם בניסיון "לחשוף" אותם. "מתכנת גרמני ממוצע סיני סיפר כי הוא וחבריו הצליחו לאתר 100 אלף שחקניות פורנו מרחבי העולם באמצעות חיפוש הפנים שלהם ברשתות החברתיות", כך נכתב בציוץ שחשף את התוכנה. "המטרה היא לסייע לאחרים לבדוק האם החברות שלהם לקחו חלק באותם סרטונים שפורסמו ברשת", הוסיפו.

כאמור, התוכנה נבנתה על ידי קישור הפרצופים של שחקניות הפורנו מתוך מיליוני סרטונים ברשת עם תמונות הפרופיל שלהן ברשתות החברתיות. המתכנת הגרמני פרסם את כוונותיו ביצירת התוכנה ברשת החברתית הסינית Weibo, תחת השם "BuriedInMemory" או "קבור בזיכרון" בעברית. בפוסט שפרסם כתב כי הוא מקווה לסייע לאחרים לגלות אם החברה שלהם אי פעם השתתפה בסרט פורנוגרפי. עוד הוא הבטיח כי יעלה לשידור חי באתר השידורים החיים הסיני Douyu על מנת לענות על שאלות הגולשים. הוא ישתף את מסך המחשב שלו במקום לבצע את הריאיון על ידי חשיפת הפנים שלו.

המתכנת עדיין לא הוכיח אם הכלי שפיתח יחד עם חבריו באמת קיים ועובד, ואף לא הבטיח לחשוף אותו במהלך השידור החי שיעביר. בפוסט שפרסם בוויבו, אמר המתכנת כי הוא וצוות חסר שם בילו שישה חודשים יחדיו בבניית כלי זיהוי הפנים. התוכנה משתמשת בלמעלה מ-100 טרה-בייטים של נתוני וידאו, שנלקחו מאתרי פורנו פופולריים כמו Pornhub, 91, 1024, sex8 ו- xvideos. מסיבות משפטיות, אמר המתכנת כי הוא אינו מאפשר לאף אחד לגשת למסד הנתונים הענקי שיצר עדיין, ואולי אף צריך להפוך את המידע הזה לאנונימי כדי למנוע האשמות פליליות. עוד הוא ציין כי הוא מוכן לשמוע אם יש ביקוש לתוכנה דומה עבור שחקני פורנו גברים. "זה מגעיל ומפחיד", כתב משתמש בתגובה לפרסום.

הסיכונים ברורים: התוכנה עלולה לשמש אנשים כדי למצוא שחקניות פורנו, לסחוט אותן ואפילו לתקוף או להרוג אותן. משתמש נוסף שאל: "אתה יודע, תוכנה כזו יכולה לסייע לאתר קורבנות לסחר בבני אדם או ניצול מיני, אבל לאאא, אתם רוצים אותה כדי לחטט בעבר של השותפים הפוטנציאליים שלכם". בתגובה, סיפר המתכנת כי בנה את התוכנה כאלגוריתם זיהוי פנים על מנת למצוא ולהסיר סרטוני פורנו שפורסמו כתוצאה מנקמה. עוד טען כי מעולם לא התכוון לשחרר את הנתונים הפרטיים. מאז המתכנת הסיר את כל הפרסומים ונעלם מהרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully