וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את ה-Razer 2: האם מצאנו את הסמארטפון המושלם לגיימרים?

6.6.2019 / 11:35

המותג Razer מוכר לכל חובבי הגיימינג והגיימרים המקצועים, ובדרך כלל, מדובר במוצרים הטובים ביותר בתחום. לפני שנתיים נכנסה החברה לעולם הסמארטפונים והשיקה סמארטפון שמיועד לגיימרים. לאחרונה הושק הדור השני שמתיימר להיות סמארטפון הגיימינג הטוב ביותר

סמארטפון רייזר. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סמארטפון רייזר/מערכת וואלה!, מייקי לוי

קטגוריית מוצרי הגיימינג נמצאת בשנים האחרונות בנסיקה משמעותית, ועליה אחראים לא מעט משחקים כמו פורטנייט ו-PUBG. יצרניות הגיימינג הוותיקות הבינו ששווי הקטגורייה עלה בהתאמה, וכך גם משיקות מוצרים חדשים בקצב מסחרר, משקיעות באירועי גיימינג ונותנות לשחקני המחשב חסויות בשווי של מיליוני דולרים. חברת רייזר הוותיקה בעולם הגיימינג, זיהתה את הפוטנציאל והשיקה לפני שנתיים סמארטפון ראשון שמיועד לגיימרים ואחריו את הדור השני. באיחור של שמונה חודשים, מגיע אלינו הרייזר 2, סמארטפון גיימינג. האם מדובר בסמארטפון הגיימינג הטוב ביותר? בדקנו.

עיצוב

ברייזר רוצים שהצרכן יבין שהוא לא רוכש סמארטפון רגיל, וההרגשה הזאת באה לידי ביטוי בקופסה המרשימה שלמרות גודלה, היא כוללת מטען, כבל הטענה ואת הסמארטפון עצמו. למרות שכל תכליתו וייעדו של הרייזר הוא עבור גיימרים, ארגונומיות ונוחות זה לא שם המשחק. הוא מעוצב בצורה גסה ומלבנית, אין פינה נוחה שאפשר לאחוז בה, ובארץ הוא נמכר ללא האביזר החיצוני שעוזר לאחוז בו בצורה נוחה יותר. אם היצרניות עוברות לייצור סמארטפונים נטולי שוליים, הרי שפה יש שוליים רחבים במיוחד. אולם הם לא חסרי תכלית לחלוטין, אלא משמשים רמקולים עוצמתיים. אולי העוצמתיים ביותר שמצאתי בסמארטפונים בשנים האחרונות. המסגרת מיוצרת ממתכת בגימור מט שמקנה יוקרתיות. בגבו מתנוסס הלוגו בענק, ולא מדובר בעוד לוגו שמוטבע על הגב זכוכית, אלא על לוגו מואר שמאפשר שינוי הצבע דרך הממשק. הסמארטפון של רייזר לא ממש מרשים מבחינה חיצונית, אבל הוא בהחלט פונקציונלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully