וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים בלבן: הארוחות המפנקות של שבועות בחברות ההיי-טק

9.6.2019 / 7:54

חברות ההיי-טק ידועות בתנאים, המשכורות והבונוסים. אבל בין לבין, החברות דואגות לשפים פרטיים, ימי כיף ומתחרות על התנאים השווים ביותר. כצפוי, בחברות ההיי-טק חגגו את שבועות עם ארוחות מפנקות במיוחד

אישה עובדת בהייטק. ShutterStock
הפינוקים של עובדי חברות ההייטק בחגים/ShutterStock

משכורות גבוהות ותנאים מפנקים; זה רק חלק קטן ממה שעולם ההיי-טק מציע לעובדים שלו. בחודשים האחרונים פרסמנו כיצד משרדי ההיי-טק מפנקים את העובדים על ידי הקרנות של משחקי המונדיאל עם בירות ופיצות או אפילו את פרק הסיום של משחקי הכס. אפילו בקייטנות לילדים חברות ההיי-טק משקיעות. אבל כל זה רק על קצה הקרחון כשמדובר בחגים. רוב החברות עורכות מסיבות ענק לעובדים שלהם, במיוחד בימי פורים, וכן מקיימות תחרויות נושאות פרסים שישאירו את כולנו עם פה פעור.

גט טקסי

בחברת Gett, האפליקציה הפופולרית להזמנת מוניות, משלוחים ושירותי תחבורה יערכו במרכז הפיתוח בישראל חגיגת שבועות מסורתית. Gett היא המובילה העולמית בשירותי תחבורה בזמינות מיידית לעסקים, עם יותר מ-13,000 חברות המשתמשות בשירותיה בדרך קבע. כמו בכל שנה, החברה תערוך תחרות אפיית עוגות גבינה כשהפרס הראשון הינו שואב של דייסון. העובדים ייהנו מכיבוד מסורתי לחג, אלכוהול ומוזיקה.

הזמנה גט טקסי שבועות. יח"צ,
גט טקסי/יח"צ

LiveU

חברת LiveU פיתחה טכנולוגיה מהפכנית לשידורים חיים באינטרנט ובמובייל, ורק לפני שבוע חגגה אקזיט של 200 מיליון דולרים. בחברה החליטו לאחד בין חג השבועות לבין חגיגות האקזיט. העובדים יהנו מהופעת סטאנד אפ של בן בן ברוך, ארוחת מפנקת ומצגת של שמוליק וסרמן מייסד ומנכ"ל החברה. בנוסף, יהיו ביכורים - תינוקות שנולדו השנה, מתגייסים ובר מצווה, יהינו תמונות שלהם במצגת וההורים יקבלו מתנה מפנקת בסיום האירוע.LiveU מניעה את מהפכת השידורים החיים על גבי תשתיות רשת, ומספקת פתרונות ניהול והפצת וידאו מתקדמים ליותר מ-3,000 לקוחות ב-130 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully