וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע זה קורה: השעונים החכמים של אפל בגרסת הדור הרביעי נוחתים בישראל

9.6.2019 / 7:15

סוף סוף זה קורה: אחרי המתנה ארוכה של כמה שנים, השבוע ישיקו פרטנר ופלאפון את טכנולוגיית eSIM המאפשרת חיבור סלולרי לשעונים חכמים וסמארטפונים, ללא סים פיזי. השבוע יחלו למכור המפעילות את שעוני אפל מהדור הרביעי שכוללים יכולות סלולריות

שעון אפל 3.
השעון החכם של חברת אפל

השעון החכם של אפל נוחת השבוע בישראל ורגע לפני שהרשתות החברתיות מתחילות להתמלא בפרסומות סביב השעונים החכמים, כדאי שתכירו ותבינו מה זה בכלל אומר. ההכרזה המעניינת ביותר באירוע השקת האייפונים של אפל מהשנה שעברה היה דווקא השעון החכם, ועד כמה שזה נשמע בנאלי, השעון החכם של אפל כבר לא עוד סתם שעון חכם אלא שעון שמספק דיאוגנוזיות על המצב הבריאותי שלכם. באפל התגאו שהשעון עבר את אישורי מנהל התרופות הפדרלי בארצות הברית, ה-FDA ויכולת האק"ג זוכה לתעודת איכות של מנהל התרופות בארצות הברית הנחשב למחמיר. השעון החכם יבצע את הבדיקה הזאת תוך 30 שניות, בכל רגע נתון ויוכל להעביר את המידע אל הרופא.

עוד השעון מציע מסך גדול יותר ב-35 אחוזים מהדגם הקודם, "עשינו את זה עם שינויים מזעריים", ציינו אפל במסיבת העיתונאים. אפל עשתה זאת הודות למתיחת המסך מקצה לקצה ולמעשה מציעה שני גדלים חדשים: 40 מילימטרים ו-44 מילימטרים. "כל פרט כאן עוצב מחדש, תראו יותר במפות, ביומן ובכל האפליקציות", הוסיפו. המכשיר יגיע לישראל ביום חמישי הקרוב (13/06) ויציע לראשונה בישראל את טכנולוגיית הסים המוטמע (eSIM), המאפשרת חיבור לרשת הסלולרית של הלקוח ללא צורך בכרטיס פיזי כמו בסמארטפונים.

פלאפון הייתה הראשונה שהכריזה בפברואר על כך שהיא עובדת על הטכנולוגיה וצפויה להשיק שעונים במהלך החודשים הקרובים, כשלפני שלושה שבועות פרטנר הצטרפה והודיעה שהיא מוכנה להשקה הרשמית של אפל. עוד רשת החנויות אידיגיטל, יבואנית אפל בישראל, הודיעה גם כי היא תמכור את השעונים החדשים. אידיגיטל תציע את השעונים עם הטבה יחודית שכוללת התחברות לרשת הסלולר בחינם, למשך חצי שנה בלבד. באידיגיטל גרסת ה-40 מ"מ תעלה 2,599 שקלים וגרסת ה-44 מ"מ תעלה 2,799 שקלים עם אפשרות לפריסה של עד 36 תשלומים.

שעון אפל דור 3. אפל,
השעון החכם של חברת אפל/אפל

השעון יעלה לכם בפלאפון החל מ-2,499 שקלים לגרסת ה-40 מ"מ, 2,699 שקלים ל-7 עד 12 תשלומים או 3,236 שקלים ל-36 תשלומים. גרסת ה-40 מ"מ תעלה 2,699 שקלים, 2,899 שקלים ל-7 עד 12 תשלומים או 3599 שקלים ל-36 תשלומים. עוד תציעה פלאפון את השעונים בשיתוף הפעולה עם מותג הספורט Nike, כשהמחירים יהיו זהים לגרסאות הרגילות. לקראת ההשקה, פלאפון מציעה לרוכשים מגן מסך לשעון במתנה ואוזניות AirPods דור שני עם טעינה אלחוטית, ב-699 שקלים בלבד.

גם בפרטנר תינתן הטבה של חצי שנה ללא תוספת תשלום עבור ה-esim. בנוסף, לקוחות בתכניות Partner more ייהנו מ-esim בחינם ללא הגבלת זמן. בפרטנר, מציעים גם את השעון מסדרה 3 שתומך ב-esim, במחיר של החל מ-1950 שקלים. השעונים החדשים מסדרה 4 נמכרים בפרטנר במחיר של החל מ-2,499 שקלים, ועד ל-3,899 שקלים לדגם היוקרתי ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully