וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה מתקתקת? שיאומי מכריזה על ריקול עולמי לקורקינטים החשמליים

10.6.2019 / 7:12

שיאומי הובילה מהפכה להורדת מחירי הסמארטפונים, אולם בשנה האחרונה, נכנסה גם לשוק הקורקינטים החשמליים. כעת החברה מדווחת כי מצאה תקלה בדגם הפופולרי שלה, הנמכר גם בישראל, ומכריזה על ריקול ברחבי העולם. האם גם שלכם הושפע? בדקו

צילום מסך

שיאומי קוראת לכל בעלי הקורקינטים לבדוק את המספר הסיריאלי שלהם בדחיפות ובמקרה הצורך, להחזיר את הקורקינטים חזרה לחברה. החברה הסינית שיאומי הידועה לרובנו בתור מתחילת מהפכת הסמארטפונים הזולים בישראל השיקה את הקורקינט החשמלי שלה בארץ רק לפני כמה חודשים. מאז היא מכרה אלפי יחידות והקורקינט שלה נחשב לבין הפופולריים בעולם. כעת החברה חושפת כי מצאה תקלה חמורה בדגם "M365" הנמכר כאן בישראל ומפצירה בלקוחות לבדוק אם הקורקינט שלהם הושפע מכך. במידה וכן, רצוי מאוד שתחזירו את הקורקינט במהרה לחברה.

החברה הסינית גילתה כי ישנו בורג השוכן בהיגוי של הקורקינט שעלול להשתחרר בזמן נסיעה. במידה וישתחרר לחלוטין, זה עלול לגרום לכל החלק האנכי של הקורקינט להתפרק, מה שבזמן נסיעה עלול להיות קטלני עבור הרוכב. שיאומי ציינה כי התקלה השפיעה על מספר מוגבל של יחידות - 10,257 ליתר דיוק. תוכנית הריקול בה הרוכשים יתבקשו להחזיר חזרה את הקורקינטים תחל ב-26 ביוני בבריטניה וב-1 ביולי בשאר העולם. עוד אמרה החברה כי השוק האמריקני לא הושפע מהתקלה. עוד לא ברור אם בישראל ישנם קורקינטים תקולים, אולם אם ברשותכם אחד, רצוי מאוד שתבדקו אם המספר הסיריאלי שלו מופיע באתר של שיאומי כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקורקינט החשמלי של שיאומי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטארטאפ מקליפורניה, בירד, שהגיע לתל אביב בשנה האחרונה והציע למאות אלפי ישראלים את היכולת להשכיר קורקינט חשמלי לכמה דקות, ידוע בהיותו משתמש בקורקינטים של שיאומי. מאז החברה חשפה כי היא עובדת על קורקינט חשמלי משלה, אולם אמרה כי תמשיך לעבוד עם הקורקינטים החשמליים של החברה הסינית. לאחר בדיקה מקיפה של שיאומי ובירד, שני החברות אישרו כי צי הקורקינטים של בירד לא הושפע כלל מהתקלה. כאמור, על מנת לבדוק אם הקורקינט שלכם הושפע מהתקלה, תוכלו לבדוק את המספר הסיריאלי באתר של שיאומי.

מקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, נמסר: "אנחנו בקשר רציף מול היצרן, בשלב זה ממתינים לראות האם יש הנחיות מיוחדות לגבי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully