וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קצת קשה אז נשברים?": הרשת לועגת לטל רוסו שפרש מהפוליטיקה

אחרי ששימש כחבר כנסת בממשלת מעבר מטעם מפלגת העבודה, כתב היום (שני) ח"כ טל רוסו, כי לא יתמודד ברשימת העבודה והוא מסיר עצמו מרשימת המפלגה לכנסת ה-22. "הגנרל-לשעבר שגרם הכי פחות נזק בפוליטיקה", צייצו ברשת

עריכה: שניר דבוש

"אז מה טל רוסו, קצת קשה אז נשברים?", אחרי כהונה קצרה במיוחד, הודיע היום (שני) חבר הכנסת טל רוסו (עבודה) על פרישה מהפוליטיקה. בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק, הבהיר כי אין בכוונתו להתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת העבודה וכי הוא מסיר את שמו מרשימת מועמדי המפלגה בבחירות לכנסת. "במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו"ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה ועל כן, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו"ר ומהרשימה לכנסת ה-22", כתב רוסו בחשבון הפייסבוק.

בשבוע שעבר החליטה הנהלת מפלגת העבודה כי הפריימריז על יו"ר המפלגה צפויים להתקיים ב-2 ביולי. לפי ההחלטה, בשבוע הבא תתכנס ועידת המפלגה ועל סדר יומה תונח הצעה לקיים את הבחירות ליו"ר בקרב כלל החברים. בהצעה זו תמכו כל חברי הכנסת: איציק שמולי, סתיו שפיר, שלי יחימוביץ' וטל רוסו. המתנגד היחיד היה ח"כ עמיר פרץ, שמקדם הצעה חלופית לפיה 3,300 חברי הוועידה יבחרו את היו"ר ולא יתקיימו פריימריז בקרב המתפקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully